Tips/adressen voor buitenritten Andalusië gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emma_s_girl

Tips/adressen voor buitenritten Andalusië gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 13:03

In mei ga ik met mijn man op vakantie naar Andalusië en zou daar ook graag af en toe een buitenrit in niet al te bergachtig terrein willen maken.
Aangezien mijn man niet kan paardrijden is het dus ook niet de bedoeling om een paardrijvakantie te doen en zoek ik een stal waar ik ook losse ritten kan boeken. Vind het wel belangrijk dat er goed met de paarden om wordt gegaan en dat de groepen niet groot zijn. Ook zou het fijn zijn als er Engels, NL of Duits gesproken wordt.

Graag houd ik me aanbevolen voor tips/internetsites :j .

Adressen waar je ook (of vlakbij) kunt overnachten zijn eveneens welkom. De reis ligt verder nog niet vast, wij kunnen dus nog van alles plannen. In ieder geval gaan wij richting de Costa de la Luz, Sevilla, Jerez, maar niet de hele vakantie.

countrygirl

Re: Tips/adressen voor buitenritten Andalusië gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:43

Als ik je goed begrijp wil jij dus alleen buitenritten maken, desnoods met een groep? Je man dus niet omdat hij niet kan rijden? In Andalusië heb ik geen adres, wij wonen zelf in Portugal en hebben 2 ervaren Tennessee Walking horses. Als er iemand hier op vakantie komt en die zou graag een buitenrit willen maken, neem ik ze weleens mee. En verder is hier vlakbij een DA die een flink aantal Arabische volbloeden heeft en toeristen meeneemt met georganiseerde buitenritten. Maar goed, wij wonen aan de zuid/westkust van Portugal en niet in Andalusië.

Zou je toch hier willen logeren, kijk dan in mijn onderschrift. Welkom hoor!

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 17:02

Klopt, alleen buitenriiten, evt. in een niet al te grote groep.
Dit jaar willen wij toch echt naar Andalusië, maar mochten wij een keer naar Portugal gaan dan houd ik jullie in het achterhoofd. Had de site al een keer eerder bekeken ;-).

Mickyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:33

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 19:39

Bedankt!