Ruiterkamp Ini Slot

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Desireetje89

Ruiterkamp Ini Slot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 15:20

Beste bokkers,

Ik zit er aan te denken om deze zomer op ruiterkamp te gaan bij RSC Ini Slot.
Zelf ben ik best onzeker in het rijden maar als ik er vertrouwen krijg kan ik redelijk rijden.
Ben F5 niveau, maar zou meer kunnen.
Hoe gaan ze hier om met angstige ruiters, is het kamp gezellig en komen er ook wat ouderen jongeren( ben zelf 23).
Hoor het graag van jullie!

Groeten,Désirée

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 16:11

Als ik heel eerlijk ben, ik vond er niks aan. := (Ik ben in 2009 geweest).
Oke ik ging met mijn eigen pony, maar ik had er veeeeel meer van verwacht. Ik was toen 15 maar toch één van de oudste (was met een groepje bokkers). De lessen waren voor mij in ieder geval niet leerzaam en bij de buitenrit deed je ook niet veel.. Ik weet niet hoe het precies gaat met de paarden van daar, maar volgens mij was dat allemaal netjes geregeld en goed verzorgt.

Ik hoop voor je dat er ook nog anderen gaan reageren zodat je een beter beeld krijgt. :)

Desireetje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 16:57

WiskyBokjes schreef:
Als ik heel eerlijk ben, ik vond er niks aan. := (Ik ben in 2009 geweest).
Oke ik ging met mijn eigen pony, maar ik had er veeeeel meer van verwacht. Ik was toen 15 maar toch één van de oudste (was met een groepje bokkers). De lessen waren voor mij in ieder geval niet leerzaam en bij de buitenrit deed je ook niet veel.. Ik weet niet hoe het precies gaat met de paarden van daar, maar volgens mij was dat allemaal netjes geregeld en goed verzorgt.

Ik hoop voor je dat er ook nog anderen gaan reageren zodat je een beter beeld krijgt. :)

Dank je voor de reactie. Had gebeld met de eigenaresse, en ik was te oud :( . Misschien gaan ze volgend jaar een 20+week organiseren.

Yvankaxx

Re: Ruiterkamp Ini Slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:42

Ik weet niet of het wat voor jou is, maar Les Chevaux heeft een 16+ week. Ik heb er zelf verder geen ervaring mee, ik ga daar deze vakantie voor het eerst heen (ben zelf 17). :)