Vakantie klassiek dressuur Portugal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maria100

Vakantie klassiek dressuur Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 20:54

Beste bokkers,

Zijn er mensen die via Trailfinders.nl naar Portugal zijn geweest? Ik wil graag 4 tot 5 dagen naar Alentejo klassiek dressuur rijden met lusitanos. Kijk op www.trailfinders.nl

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en als er mensen zijn die ook mee willen neem contact met mij op. Het maakt mij niet uit wanneer ik vertrek en ik ga liefst voor 5 dagen in plaats van een volle week.

Laat iets van jullie horen!

Groetjes,

Maria *D

countrygirl

Re: Vakantie klassiek dressuur Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 02:48

Hoi Maria100, als je dit gaat doen, kies dan s.v.p. een koelere periode van het jaar... want hartje Alentejo, zeker in de hoogzomer, juli/augustus... kan echt kokendheet zijn. Beter is het om laat voorjaar of vroeg najaar te boeken voor zoiets... just my 2 cents!
Wens je veel plezier daar!

Liesbetje

Re: Vakantie klassiek dressuur Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 13:58

Hey Maria100,

Ik ben net (van eergisteren) terug van zo'n reis! Niet in Alentejo, maar wel in Lissabon, op de site van Trailfinders heet dat "Het geheim van Lissabon". Vond het super-leerrijk.
Die in Alentejo ken ik persoonlijk niet, maar het schijnt een bijzonder goede lesgever te zijn en nogal een luxueuze plek om te overnachten.
Als je twijfelt, bel Hans van Trailfinders dan even op en leg hem uit wat je wilt. Da's volledig vrijblijvend en hij is zelf op al die plekken al geweest (hij bezocht 2de helft 2012 Portugal, dus up-to-date kennis) , dus kan je ervaringen uit eerste hand meegeven!

Maria100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 16:29

Hey

Bedankt voor jullie reacties! Ik zit te denken aan het najaar ivm het weer inderdaad. En wat leuk dat je vakantie goed beviel!

Ik ga het zeker doen!

Liesbetje schreef:
Hey Maria100,

Ik ben net (van eergisteren) terug van zo'n reis! Niet in Alentejo, maar wel in Lissabon, op de site van Trailfinders heet dat "Het geheim van Lissabon". Vond het super-leerrijk.
Die in Alentejo ken ik persoonlijk niet, maar het schijnt een bijzonder goede lesgever te zijn en nogal een luxueuze plek om te overnachten.
Als je twijfelt, bel Hans van Trailfinders dan even op en leg hem uit wat je wilt. Da's volledig vrijblijvend en hij is zelf op al die plekken al geweest (hij bezocht 2de helft 2012 Portugal, dus up-to-date kennis) , dus kan je ervaringen uit eerste hand meegeven!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 03:59

Nog een alternatief: http://www.morgadolusitano.pt , ik ben er inmiddels al 3 keer geweest en heb daar ook al gezeten met mensen die voorheen ook op andere plaatsen waren geweest en iedereen was het erover eens dat het niveau bij Morgado echt veel hoger ligt. Zowel betere lesgevers als paarden. Plus gewoon prachtige omgeving, geweldige maaltijden en het meest vriendelijke personeel dat ik ooit heb ontmoet, niets is te veel gevraagd.