strandrit manege noordland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ilona0711

strandrit manege noordland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 19:01

hallo heeft er iemand ervaring met manege noordland voor een strand rit

ik hoor het graag

Chntal92

Re: strandrit manege noordland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:51

Ik rijd daar nu zo'n 11 jaar paard. De strandritten zijn heel tof. Deels over het strand, deels door de duinen. Stukje door het water (niet diep). In de ritten van één uur komt af en toe een rengalop voor in de duinen, de ritten van twee uur bijna altijd een flinke rengalop over het strand (als in: we gaan NU sprinten en dan gaat ieder voor zich er van door, super tof). Let wel: de paarden/pony's op de manege zijn vrij pittig, dus je moet behoorlijk wat rijervaring hebben.

ilona0711

Re: strandrit manege noordland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 23:10

ok dankjewel voor de reactie

manoukinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:12

hooi

ik rij zelf al zolang ik rij op manege noordland

de strandritten zijn echt top.

ze hebben voor iedereen wel een type paardje waar je van hou , ze hebben frissen paarden maar ook rustige paarden en pony,s

de 2 uurst ritten zijn het leukst ( al zeg ik het zelf ) je kan het beste in de zomer gaan dan heb je een lekker zonnetje er bij en is het super lekker.

als je vragen heb kun je ze stellen :j

mvg. manouk /3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 16:20

Ik heb daar 1 keer een strandrit gemaakt en ben er niet tevreden over, ik weet niet meer hoe het paard heet, maar het was druk en steeds aan het bokken, het was iets met een C, en dr zadel en hoofdstel lagen tussen nummer 20 / 25 ( weet niet meer)

Nou is het niet dat ik dat stom vind ofzo in de bak, maar mn 1e strandrit had ik toch lekker relaxt voorgsteld.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 16:44

prugelpiet schreef:
Ik heb daar 1 keer een strandrit gemaakt en ben er niet tevreden over, ik weet niet meer hoe het paard heet, maar het was druk en steeds aan het bokken, het was iets met een C, en dr zadel en hoofdstel lagen tussen nummer 20 / 25 ( weet niet meer)

Nou is het niet dat ik dat stom vind ofzo in de bak, maar mn 1e strandrit had ik toch lekker relaxt voorgsteld.

Maar dat is ook het wezenlijke verschil tussen strandritten voor "eigen klanten" die de paarden kennen en mensen van buiten, die eigenlijk geen idee hebben at er gaat gebeuren.

Zoek in dit licht ook maar eens op mange Grol; vind je ook diverse minder positieve verhalen van. Ik ben daar jarenlang op vakantie geweest en herken het niet echt. Een van de punten is inderdaad dat ik die ritten kende, de begeleiding goed kende en mijn eigen paard mee had, dat ik ook goed kende. DAT maakt een wereld van verschil!