Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ook de prijs is redelijk en het is kwalitatief een vrij goede tent. 
want hij is best groot en rond als je hem opvouwt (wat ik overigens een ramp vind, dat opvouwen).
Frederique22 schreef:Misschien de 2 seconds air van de decatlon? Die kun je zegmaar als rugzak meenemen, maar dan die je er wel uit als een paardrijdende schildpadwant hij is best groot en rond als je hem opvouwt (wat ik overigens een ramp vind, dat opvouwen).
Vraagje, ik vroeg me af waar je paardlief dan neerzet als jij in je tentje ligt? (Niet aanvallend bedoeld ofzo)
dushi88 schreef:Is dit niet wat voor je?
http://www.decathlon.nl/NL/tent-lightent-1-222283175/
edit: de persoon boven mij heeft hetzelfde
minikatje schreef:Frederique22 schreef:Misschien de 2 seconds air van de decatlon? Die kun je zegmaar als rugzak meenemen, maar dan die je er wel uit als een paardrijdende schildpadwant hij is best groot en rond als je hem opvouwt (wat ik overigens een ramp vind, dat opvouwen).
Vraagje, ik vroeg me af waar je paardlief dan neerzet als jij in je tentje ligt? (Niet aanvallend bedoeld ofzo)
we logeren meestal bij een boer of een primitieve camping.
wij in een tentje, paardjes in de wei.
@ ikke, dat is inderdaad een geode tip.
wilde wel meerder tentjes gaan bekijken, maar aangezien tentlief de komende 15 jaar weer mee moet gaan
LoveBodin schreef:Ik weet niet waar je woont, maar Obelink in de achterhoek, in Winterswijk heeft écht ontzettend veel!
Zelf gaan wij vaak op fietsvakantie, waarbij kleine, lichte tentjes dus ook echt een must zijn!
Wij hebben nu Coleman Track en Coleman Splash, die is echter wel (te) zwaar.. 2,9kg. Je past er dan wel weer met 2 personen in. Ik weet niet met hoeveel mensen je op trektocht gaat? Want wij haalden dat ding gewoon uit elkaar (dus stokken, grondzeil en tent zelf) en deelden dan de last.
Wat ik ook heb gezien, erg handig voor één persoons tenten is inderdaad zo'n bivaktent, volgens mij zijn die echt het best als je in je eentje gaat, ook erg licht.