Ik heb geen idee of t hier goed staat, maarja M'n vraag is of jullie weten hoe je een rondje twiske moet? Moet je gewoon t ruiterpad volgen dan? En weten jullie dan ook hoelang t duurd. T gaat om een klein rondje twiske en t rondje molen, ik zelf rijd in t twiske ongeveer half uur heen en half uur terug omdat ik niet weet hoelang z'n rondje duurd..
Ligt eraan hoe hard je gaat. Je moet inderdaad als je rechtsom rijdt zoveel mogelijk links houden, (en andersom) in het Twiske zijn weinig paden waar je echt kunt verdwalen. Als je het hele rondje wil stappen ben je 1,5u kwijt. Ook draf en galop dan klein uurtje.
Als je het rondje linksom rijdt moet je gewoon zoveel mogelijk rechts houden. Dus bij iedere splitsing hou je dan rechts aan. Het Twiske is een ovaaltje dus zolang je niet het twiske uitgaat kun je niet echt verdwalen.
hafrocky
Geplaatst: 02-12-12 13:47
Het rondje molen deed ik altijd in 3 kwartier met stap draf en galop het hele rondje in 1,5 uur. Het ruiterpad loopt in 1 groot rondje en op de helft een pad om een kleiner rondje te kunnen rijden. Je kan van t internet gewoon een kaartje halen dan kan je het zelf zien. Als je het ruiterpad volgt kan je eigenlijk niet verdwalen .
Ik zie het Twiske eigenlijk als een soort van 8. Beetje afhankelijk waar je start heb je een klein rondje, en een groot rondje (rondje molen) Inderdaad haast onmogelijk om te verdwalen.
Nou, Miepie, toen ik daar net stond, wilde ik ook niet zonder kaart op pad hoor, was als de dood dat ik zou verdwalen! Maar inderdaad, als je het ruiterpad volgt kom je altijd weer uit waar je vertrokken bent
Ja dat klopt wel zo'n beetje, als je het rustig aan doet. Als je wat meer doorrijd doe je er zo'n 2u over denk ik. Ik rij zelf eigenlijk meestal het halve rondje, op de kaart gezien kom ik er dan linksboven in, ik doe daar dan 5 kwartier over. Ik stap wel veel