Gezocht: overnachtingsadresje omg lauwersoog

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ceasar2015

Gezocht: overnachtingsadresje omg lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 11:50

Geen idee of het hier goed staat of dat ik beter een advertentie op de boktmarkt kan plaatsen.

Momenteel ben ik bezig met de opleiding 'school voor mens en paard', www.dressuurnatuurlijk.nl. In januari start ik aan het 3e en laatste jaar. Ik kom van Schiermonnikoog en is dus iedere keer weer een onwijse reis, eentje die ik met alle liefde doe.

Maar nou ben ik op zoek naar een overnachtingsadresje voor mij en mijn paard in de buurt van Lauwersoog(!). Dit omdat ik zondagavond de boot niet meer terug kan halen. Voorheen ging ik altijd op de maandag terug, maar het lijkt me ook wel prettig om de reis even in stukken te kunnen knippen en toch zondagavond deze kant op te kunnen, ergens te overnachten en maandag in alle rust richting de boot te kunnen rijden. Zonder stress van files/bruggen/omleidingen/enz.

Veel eisen heb ik niet, voor mijn paard is een paddock of een stal voldoende en als ik een bed heb om in te slapen ben ik ook blij. Dus wie weet een (niet al te dure) overnachtingsadresje waar ik 1x in de maand een nachtje kan verblijven. De enige eis die er is, is dat het niet heel ver van Lauwersoog vandaan is.

Alvast heel erg bedankt!
Anne