welke gps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flowq

welke gps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-12 14:00

hallo,

Aangezien ik nog alleen op stal ben en ik toch wel weer eens het bos in wil gaan, ben ik opzoek naar een goede gps die mij altijd weer terug brengt naar de trailer. Het liefst zonder batterijen en niet al te duur en simpel in gebruik. Het gaat mij meer om de weg terug te vinden en de afstand. Meer hoeft voor mij niet.

fjordnina

Re: welke gps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 14:26

Voor wat jij wil kun je volgens mij met een app op je telefoon prima toe. Ik heb zelf een Garmin Dakota 10, die is wel uitgebreider en nauwkeuriger dan de meeste apps. Zijn er überhaupt gps systemen zonder batterij?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 14:29

Garmin :j

Je hebt ze in een handmodel en zelfs horloges die makkelijk is mee te nemen. Zitten geen batterijen in maar een accu.

AppS heb je niet veel aan in een bos, je hebt wel continu goede gps dekking nodig en zoals de garmin is ervoor gemaakt.
http://www.garmin.com/nl/products/op_pad/

Dakota 10 is inderdaad een mooi product en ook niet zo schreeuwend duur.

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-12 14:51

en ik had een hippe telefoon met apps, maar die doet het niet meer dus moet nog minimaal een jaar met een oudere doen. Idd een accu bedoel ik dan, wat je kunt opladen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 14:56