Ik wil graag een lang weekeindje weg met mn paarden. Maar dan is het wel handig als ze ook ergens kunnen slapen. Zelf zit ik in vlissingen. Wie weet er nog een goed adres waar ik ze kan stallen?
Silence
Bij ons op stal in Koudekerke is er mogelijkheid om je paard voor 'n vakantie te stallen, alleen weet ik niet of dat nu nog kan gezien het stalseizoen gaat beginnen
denk dat jullie verder van het strand afzitten? probleem is dat ik ook een jong paard meeneem wat nog niet echt super lang op buitenrit kan. weet je misschien ook nog andere stallen die vrij dicht aan het strand zitten?
We zitten idd iets verder van het strand af, maar goed aan te rijden. Volgens mij doet de Zwaanhoek ook aan vakantiestalling, maar dat moet je maar net willen en anders denk ik dat ride by the sea een prima lokatie is
Silence
Bij ride by the sea hoef je niet eens een weg over te steken om bij het ruiterpad te komen Ik zou zelf ook niet snel naar de Zwaanhoek gaan, maar ze bieden wel de mogelijkheid
Volgens mij is dat daar waar mijn stalgenoot ook een keer per jaar heen gaat die komt altijd met geweldige verhalen terug. Maar kan het nog eens navragen