Duin/Strand rit N-H voor 3 personen met begeleiding, waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maaikemuis

Duin/Strand rit N-H voor 3 personen met begeleiding, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 08:21

Volgende week wil ik met 2 meiden een duin/strandrit maken, maar wij willen liever niet met een grote groep mee, maar gewoon gezellig met z'n drieën. Het stalletje waar ik meestal ga rijden (Noordwijk, noordelijk ZH valt ook onder het zoekgebied) heeft helaas de paarden nog op de zomerweides staan en is nog niet open. Dus ben ik op zoek naar een andere stal waar wij terecht kunnen.

Wie heeft er een goede suggestie en weet een stal aan de kust waar het mogelijk is om met 3 personen onder begeleiding een duin/strandrit te maken. Overigens een kleine noot, Duinmanege Poelenburgh valt af wegens zeer veel, zeer slechte ervaringen van mijn kant.

maaikemuis

Re: Duin/Strand rit N-H voor 3 personen met begeleiding, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 12:25

Wow, helemaal niemand enig idee? Waar zijn de strand- en duinruiters gebleven?

Josephine63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:45

Dan rij je normaal gesproken zeker met Carmen Barnhoorn? :D

Je kunt het proberen bij Recreatie de Stal (www.manegerecreatiedestal.com), ook in Noordwijk. Ik weet niet hoe hij volgende week zit en of hij een privé-ritje kan doen, maar ik zou zeggen, bel even! :D

maaikemuis

Re: Duin/Strand rit N-H voor 3 personen met begeleiding, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 19:51

Hey! Ja, normaal ga ik altijd met Carmen Barnhoorn, maar helaas, de paarden staan nog even lekker te genieten van hun vrije tijd.

Inmiddels heb ik een stal gevonden waar we terecht kunnen: Manege Groot in Egmond. Ondanks dat het een groot bedrijf is, was het toch mogelijk om met 3 man weg te gaan.