Ruiterpaden Austerlitz beperkt beschikbaar op 22 september

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quibus

Ruiterpaden Austerlitz beperkt beschikbaar op 22 september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 17:16

Ik weet niet zeker of dit bericht op de juiste plek staat, maar zo niet dan hoor ik het wel :-)
Onderstaand ter info van de organisatie van de pyramideduathlon bij de pyramide van Austerlitz

Beste heer, mevrouw,

Op 22 september 2012 organiseert Triathlon Vereniging de Schieter uit Soest een cross-duathlon rondom de Pyramide van Austerlitz. Zowel het loopparcours als het fietsparcours kruisen enkele ruiterpaden. Deze ruiterpaden worden zoveel mogelijk afgezet met lint of er staan vrijwilligers om de ruiters te waarschuwen. Om ongevallen te voorkomen, kunnen ruiters in geen geval oversteken.

Wilt u uw klanten/ruiters hiervan op de hoogte stellen zodat zij hier rekening mee kunnen houden?

Voor details verwijs ik u graag naar onze website http://www.pyramideduathlon.nl. Hierop kunt u ons parcours terugvinden en kunt u zien welke ruiterpaden niet beschikbaar zijn. Ons advies is om het gebied zoveel mogelijk te vermijden om het risico op ongevallen voor zowel paard/ruiter als loper/mountainbiker te minimaliseren.

Ik hoop dat wij kunnen rekenen op uw medewerking en begrip.

Bedankt alvast!

Met vriendelijke groet,
De organisatie van de pyramideduathlon