Ik weet dat er al meer topics zijn geopend over dit onderwerp, maar ik kon via de zoekfunctie niet vinden wat ik zocht, daarom heb ik maar een nieuw topic geopend.
Het zit zo: ik wil graag op mijn verjaardag (zondag 26 augustus aanstaande) een buitenrit maken met een vriendin van mij. Deze rit moet aan de volgende eisen voldoen:
- Minimaal 2 uur, liever iets langer;
- In de ochtend tot uiterlijk 13:00, mag ook al heel vroeg beginnen;
- Prijs speelt niet echt een rol, maar het moet wel binnen de perken blijven;
- Met begeleiding, we vinden het prima om gewoon met een groep mee te gaan;
- In mooie natuur, we vinden zowel strand/duin/bos of een combinatie daarvan erg leuk!
De manege moet wel een beetje dicht bij ons in de buurt zijn zodat het met de auto ook leuk blijft (zeker vroeg in de ochtend
). Wij wonen in Alphen aan den Rijn, dat ligt vrij centraal tussen Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Den Haag in. Wij zaten te denken aan:- Een strand- en/of duinrit in de buurt van Katwijk/Noordwijk/Scheveningen/Wassenaar;
- Een dauwtraprit in de Amsterdamse Waterleidingduinen;
- Een rit over de Utrechtse Heuvelrug;
- Verder staan we open voor alles dat bij ons in de buurt ligt en voldoet aan bovenstaande eisen!
Als iemand voor een of meerdere van deze ideeën opties heeft, horen wij die graag aan.

We zijn beide gevorderde ruiters (sowieso meer dan 4 jaar rijervaring). Vanzelfsprekend hebben we ook de nodige rijkleding.
Hopelijk kunnen jullie ons helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer!
Alvast bedankt.

Groetjes, Carlijn