Omdat in het centrale topic alleen Spaarnwoude wordt genoemd stel ik hier maar mijn vragen. Ik hoor ook sommige hier in de buurt zeggen dat je in Spaarnwoude een dikke boete krijgt, dus wie weet hoe het echt zit? En waar is het dan precies, want Spaarnwoude is heel groot; misschien iemand met een google maps kaartje?
ikke
Geplaatst: 09-08-12 18:15
Nou, gewoon, in zee? Op zich is er niks gevaarlijks aan zwemmen in zee, zolang je maar op blijft letten.
In spaarnwoude loopt een ruiterpad door het water. Daar mag je zeker door het water. Op andere plakken is er wel mogelijkheid maar mag het niet omdat heyden recreatie plassen voor kinderen zijn. Het ruit erpad is vlakbij de watergeus (waar je bootjes kan huren) wanneer je watergeus en het water rechts hebt rij je door langs een bruggetje (ook rechts) dan rechtdoor oversteken en san kom je er vanzelf. Veel plezier!
In gaasterland kan je ook zwemmen en in zee natuurlijk...
diesel_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-12 17:42
de zee is inderdaad heel leuk, maar om echt te zwemmen niet zo'n succes met de golven vaak.. ik heb maar een mini dus 1 golf en hij is koppie onder! Bedankt voor de tip Esther, die plek gaan we zeker opzoeken!