Wij, John en Thea hebben een reis gemaakt van 3000 kilometer met een woonwagen getrokken door onze twee Haflingers Aysha en Isabella. Wij zijn 2 jaar onderweg geweest en hebben een e-book er over geschreven. Leuk en informatief voor iedereen die ook deze droom heeft. Veel info en tips en avonturen! Het digitale boek is direct te downloaden op deze website!
Wat een gave reis lijkt me dat! Ik zou je e-book graag lezen maar de link werkt niet (zo te zien is niet de volledige link aanklikbaar) en de link in je onderschrift ook niet.
De link werkt nu, je kunt een preview downloaden en het boek voor 10 euro kopen zoals ik lees. Ik zag - na wat googelen - op een andere site dat het 24,95 kost om het te kopen http://www.natuurlijkresultaat.nl/ Las daar overigens dat jullie je reis om een wel heel vervelende rede hebben moeten afsluiten zeg. Ik ga in ieder geval eens rondneuzen op de site.
Klopt allemaal. Door omstandigheden kunnen we de website niet meer veranderen en dus ook de prijs niet aanpassen. (de verkooplink werkt niet meer) Een mooie gelegenheid om het ebook nu goedkoper te kunnen aanbieden. We kunnen het niet gratis doen daarvoor hebben we er te veel werk aan gehad maar als je een globale indruk wilt krijgen op de website dan kan dat ook natuurlijk! En wat betreft het ongeluk: met de paardjes is alles goedgekomen, met ons ook!