Domaine de Soulisse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ingrid_92

Domaine de Soulisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-12 02:12

Hoi bokkers!

Ik vroeg me af of er onder jullie ook zijn die wel eens op Domaine de Soulisse in de Auvergne (Frankrijk) zijn geweest of daar van plan zijn heen te gaan. Ik kom er inmiddels meerdere jaren, maar heb op bokt weinig gevonden over mensen die er zijn geweest of heen gaan.
Het lijkt me leuk om met bokkers in contact te komen die er ook zijn geweest of van plan zijn erheen te gaan!

Domaine de Soulisse is een camping met Nederlandse eigenaars in de Auvergne en ligt aan een enorm bos waar dagelijks paardrijtochten worden gemaakt vanaf de camping.

(als dit verkeerd staat, kan iemand hem dan verplaatsen naar wel hij wel hoort?)

Plutinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:06

Ik ga er in septeber 2,5 week heen. Eerst hebben we 1 week vakantiehuis La Faix geboekt.
En vervolgens nog 1,5 week naar vakantie huis nr 2.
Onze 2 honden gaan gezellig mee. Heb je nog leuke tips voor me?
Ik vroeg me trouwens ook af in welk dorp een supermarkt zit. Is dat ver van domaine de Soulisse?

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 18:54

Wat leuk! Inmiddels zit je er misschien al :) Je zult het er vast naar je zin hebben en de honden ook. Die hebben daar alle ruimte. In het dorp Cerilly zit een supermarktje en bij Hérisson zit een wat grotere ;)

Leuk om te bezoeken is de steengroeve. Het water is daar kraakhelder en super blauw. Je kunt er ook lekker zwemmen (als dat nog toegestaan is).
Dan moet het natuurlijk wel weer ervoor zijn!

Plutinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:27

Vandaag zijn we terug gekomen. Het was heerlijk. We hebben het grote 6 persoons op de domaine zelf gehad en hoefde dus niet te verkassen.
Elke dag hebben de honden heerlijk gezwommen daar in het meer. Het was zo rustig, dat we het meer eigenlijk gewoon voor onszelf hadden.
Ik heb 5 keer een hele mooie buitenrit gemaakt. (elke keer een andere route)
Rijstijl is anders dan dat je in NL gewend bent. Bitloos en met een losse teugel. Maar ik had een zeer lief paard dat geen pas verkeerd zette, dus dat voelde wel prima.
Hele mooie omgeving, echt een aanrader.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ingrid_92

Re: Domaine de Soulisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 22:41

Wat heerlijk zeg! Geweldige foto's ook, de honden hebben ook genoten zo te zien. Super!