Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
ikke schreef:Allereerst, als het niet goed gaat, of je hebt er geen vertrouwen in, niet doen! Dan bedoel ik niet dat je niet moet gaan, maar waak ervoor dat je je niet op laat naaien om dingen te doen waar je geen vertrouwen in hebt. Er zijn vast genoeg zaken die je wel probleemloos kunt doen, laat het daarbij. Natuurlijk mag je best je grenzen opzoeken en oprekken, maar doe dat met enig beleid, zodat er geen schade ontstaat.
Bandages zijn naar mijn mening overbodig. Beter kun je voor het springen peesbeschermers hebben (moet je die wel hebben)
Daarnaast mis ik een halster en touw, tenzij je dat onder poetsgerief laat vallen.
Even voor mijn beeldvorming: wat zijn getten ook alweer? (sorry, ben te lang weg uit het grensgebied)

veel plezier! 
vezzie schreef:ikke schreef:Allereerst, als het niet goed gaat, of je hebt er geen vertrouwen in, niet doen! Dan bedoel ik niet dat je niet moet gaan, maar waak ervoor dat je je niet op laat naaien om dingen te doen waar je geen vertrouwen in hebt. Er zijn vast genoeg zaken die je wel probleemloos kunt doen, laat het daarbij. Natuurlijk mag je best je grenzen opzoeken en oprekken, maar doe dat met enig beleid, zodat er geen schade ontstaat.
Bandages zijn naar mijn mening overbodig. Beter kun je voor het springen peesbeschermers hebben (moet je die wel hebben)
Daarnaast mis ik een halster en touw, tenzij je dat onder poetsgerief laat vallen.
Even voor mijn beeldvorming: wat zijn getten ook alweer? (sorry, ben te lang weg uit het grensgebied)
getten zijn peesberschermers
En halster en touw staan normaal helemaal bovenaan in het lijstje?
Kijk ik neem zulke onervaren pony's mee omdat ze het moeten leren. De pony's lopen geweldig goed in de koets enzo het zijn menpony's maar onder het zadel zijn ze groentjes. De monitoren zullen me hopelijk wel goed begeleiden maar ik ben gewoon bang om veel commentaar over me heen te krijgen.