Dan ga ik samen met mijn ouders, zusje en pony naar zeeland om daar 3 weken te gaan kamperen! We gaan naar vrouwenpolder, www.rustenpolder.nl en alles is eindelijk geregeld. Ik had eerst een laadprobleem met Otje, en toen dat was opgelost kwamen we erachter dat de trailer die we altijd leende niet meer goed was.. nu net last-minute heeft mijn vader een eigen trailer gekocht, en Otje is grotendeels van haar angst af dankzij al het oefenen
Ik ben nog heel benieuwd wat ze er van vind om straks zo lang stil te staan..maar we houden pauze's en het komt vast goed! Otje heeft daar een stalletje s' nachts en een weitje overdag, ik heb een eigen tentje, en we staan op 1 km van de zee af in een mooie omgeving
Natuurlijk neem ik de standaard dingen mee als zadel, hoofdstel, halsters, touwen, longeerlijn, poetsspullen, ehbo setje ect. maar wat zijn nou de dingen die je echt snel vergeet en ik echt wel moet meenemen?
Enn, nog een klein vraagje, ze is nog nooit op het strand geweest, en nu gaat ze dus zonder ervaren paard omdat ik alleen Otje meeneem. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb inderdaad de neiging als ik in mijn zadelkast kijk om alles mee te nemen
, omdat ik denk dat ik anders niet genoeg heb ofzo.