Ruiterpaden/routes in Onstwedde

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Siri

Ruiterpaden/routes in Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 22:05

Hallo bokkers :)

Omdat ik waarschijnlijk in augustus een week met paard richting Onstwedde ga, vraag ik mij af of er hier ook ruiterpaden en ruiterroutes zijn. Of in ieder geval uitrijmogelijkheden.
Zo ja, heeft iemand ook een idee waar ik deze paden/routes op papier kan zien/krijgen? :)

Sok

Re: Ruiterpaden/routes in Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:52

Ik heb nog een oude routekaart van de endurancewedstrijd die daar in 2006 was, weet niet of je daar behoefte aan hebt, maar die kan ik evt wel voor je scannen? :)

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:55

Sok

Re: Ruiterpaden/routes in Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 10:52

Ik ben zelf niet zo bekend in Onstwedde en omgeving, dus daar kan ik weinig over zeggen, maar degene die de route van Bronnigerveen ( :') zoek dat maar eens op de kaart.... is dus Bronnegerveen.) heeft gemaakt, is geen paarden mens. Dit is echt een ballenroute.. :x
Je kan in die omgeving echt prachtig rijden, maar deze route gaat vrijwel alleen maar over de verharde weg, of daarlangs.Vooral het stuk van Buinerveen naar Drouwenerveen is erg. Geen berm, slechte weg, niks te zien en veel hard rijdende auto's..

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 21:30

Sok schreef:
Ik heb nog een oude routekaart van de endurancewedstrijd die daar in 2006 was, weet niet of je daar behoefte aan hebt, maar die kan ik evt wel voor je scannen? :)

Dat zou wel erg tof zijn!

Ik ben wel echt afhankelijk van paden/routes bij Onstwedde, want ik heb geen trailer oid daar. :P

elfje72 schreef:
Hier zijn ruiterroutes te vinden in de omgeving:
http://sprong.getaweb.nl/index.php/routes

Dankje! :D