ik rijd in Putte in de grenspark De Zoom - Kalmthouste Heide.
Ik heb de applicatie Endomondo leren kennen via vrienden die lopen of fietsen, en heb het nu zelf een paar keer te paard geprobeerd en vindt het hééél leuk !
alleen maar voordelen : het is gratis (echt, ik gebruik het nu 2 maanden en mijn faktuur is niet 'onploft') en je krijg een volledig verslag van je rit. ideaal om de volgende rit te plannen, (korter, langer, een nieuwe weg uitproberen, een slechtere stuk mijden), handig ook voor de thuisfront (is allemaal te volgen online, je mag dus alleen vertrekken, ze weten waar je ben !), mogelijkheid (als meer ruiters meedoen) om routes vooraf in te plannen en er een 'event' van te maken (afspreken met meerdere gebruikers) en samen te gaan rijden...
één nadeel tot nu toe : ik ben de enige ruiter in de buurt om deze applicatie 'publiek' te gebruiken ...

ruiters in de buurt, proberen jullie het ook ? laat u routes zien !
Rijden jullie al met de app', deel uw ervaring !
Sophie & Confetti'sZara
En weet dat ik op internet kan zien waar ik ben geweest. Maar hoe zit het met op facebook zetten? Ben er niet zo handig mee 
Ben nu op internet een route bij de Lemelerberg aan het maken. Maar zo'n route door het bos maken is niet zo makkelijk,