dagrit of buitenrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mariekekroon

dagrit of buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 10:33

ik en mijn vriendin willen graag een buitenrit of een dagrit maken we wonen in en bij utrecht, liefst niet te ver weg alvast bedankt voor het reageren

Wiwabalia

Re: dagrit of buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:36

Hebben jullie eigen paarden? Of willen jullie ergens paarden huren? Er staat nu nog erg weinig info in de openingspost om hier duidelijk antwoord op te geven.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 14:16

Maakt idd uit of je met eigen paarden gaat of er een paar wilt huren. Op de Utrechtse hevelrug kan je mooie ritten make maar ook de Veluwe is goed te doen va uit Utrecht. Bij het leersumse veld kan je paarden zonder begeleiding huren.

Kataklop72

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 20:11

Hallo Marieke,
Manege Recreatie De Stal (http://www.manegerecreatiedestal.com) in Noordwijk vind ik een echte aanrader. Dagelijks worden er strandritten gemaakt en op regelmatige basis een dagtocht (op vrijdag ivm vergunningen). Met een dagtocht ga je via het strand richting de Amsterdamse Waterleidingduinen, een prachitg duingebied waar je regelmatig oog in oog staat met damherten, reeën en vossen. Succes!

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 20:25

Stalhouderij van Bijnen heeft leuke paardjes (voor ieder wat wils) een doet zowel verhuur aks begeleide ritten! Zit in Putten, niet zo ver bij Utrecht vandaan dus.. :) is ook goed betaalbaar, je kunt zelf kiezen hoe lang je wilt en de omgeving is erg mooi!

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 09:27

wij hebben geen eigen paarden dus willen ze huren, sorry voor de weinige informatie :o

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:35

Bij de Zeisterbos manege kan je mee op buitenrit.
Opbellen, dan vragen ze iets over jullie niveau enzo en kan je met een groepje mee.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:41

Hallo Marieke,

Ik weet niet of je ongeveer 30 min te ver vind rijden, maar ik loop op de Stal van Bijnen te Putten, en we hebben enorm leuke paardjes staan met een prachtige omgeving ! Je kan daar uren rijden als je wilt, en er is zelfs onderweg een soort barretje waar je je paardje (gehuurd of zelf) even los in de wei kan zetten om zelf wat te drinken en eten en je paardje even te rusten.

marloesv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:14

Het fjordenpaard is ook erg leuk!
Maar dat ligt in drenthe, dus denk ik wat te ver weg dan haha.

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:47

Africhtingsstal van Laar, te Schaarsbergen.

Dagtochten over de Veluwe of een mooie rit door het bos, alles is mogelijk daar!