Ik had even een vraagje. Ik ga volgende week met mijn klasje een weekje naar Arcen (in limburg) Maar nu wouden wij mij 5/6 meiden een buitenrit gaan maken in de buurt, maar ik kan zo snel eigenlijk niet echt een manege vinden. Weten jullie nog een manege waar je buitenritten kunt maken in de buurt? (ik stel voor max 20 km want we hebben alleen een fiets...)
xx
D4J
Geplaatst: 30-05-12 21:50
Op 14 kilometer, seurenheide in Well. Ken het daar verder niet maar wel dat ze aan een prachtig gebied liggen. Succes ermee
Heb er zelf gewoon (me ouders en een aantal paarden nogsteeds) En Vroeger in Blerick gewoond en de paarden op beekshof toen we naar Arcen verhuisde hadden we nog 1 paard daar staan je fiets er toch wel even op Is met de auto n dik kwartier maar dan rijd je over de snel weg
T makkelijkste is om naar Velden te fietsen daar t veer na Grubbenvorst Ik denk dat je er toch n dik uur op fiets als het niet langer is vooral als je met vriendinnen fietst....
Seurenheide is een betere optie denk ik dichterbij en mooi gebied
Zeldenrust is echt alleen een rij vereniging die hebben alleen 2 hallen en een kantine en staat ook alleen open voor leden of je betaalt 25 euro voor n uurtje (ben dr zelf lid geweest) Wel kun je bij happy horse in velden informeren maar persoonlijk en ook meerdere mensen die ik ken durf ik te zeggen paarden staan daar niet op nummer 1 en worden verzorgt naja zal ik t netjes houden als gebruikers voorwerpen en niet als dieren