Wij [Kim en Camée] zijn van plan om van 5 tot 10 Augustus 2012 op kamp te gaan bij Stal Hoursinne in de Belgische Ardennen.
Ik [Camée] ben er al een keer geweest en vond het echt helemaal supermegagezelligawesome, nu sleep ik Kim dus ook mee x3
Er waren nog niet zo veel mensen in onze week, dus bij deze; Wie wil mee?
Wij gaan dit kamp doen, we zijn allebei 15 >>
12 t/m 15 jaar
Een ruiterkamp voor 12-tot 15-jarigen. Van Zondag tot en met vrijdag met minstens 15 uur paardrijden, waaronder een dagtocht met picknick, 2 avondritten, een speurtocht en oefenen zonder zadel..
Verder ook een dag kayakken, een filmavond, een barbeque-avond, pannenkoeken bakken, kampvuurtjes en meer van dat soort fratsen.
Uitgebreid programma en data op aanvraag.
http://www.paardrijden-in-de-ardennen.com/de-mogelijkheden
Nog even wat over Hoursinne voor de geïnteresseerden: Er wordt erg paardvriendelijk en ook bitloos gereden.
Er is super mooie natuur daar en we gaan lekker lange buitenritten maken, er wordt dus geen dressuurles gegeven.
Ook vangt Hoursinne paarden op waar het niet goed mee ging en geeft ze weer een beter leven.
Verder hebben ze ook nog allemaal honden, katten en twee waak-ganzen
Het is mogelijk om je eigen paard mee te nemen maar wel in goed overleg. Op de site kun je nog meer informatie en foto's vinden.Mochten jullie ook nog willen weten met wíe je dan op kamp gaat: Wijjj zijn dus Kim en Camée [aa] We zitten allebei in 3 VWO, en zijn toevallig ook allebei volbloed paardengek 4 life
We wonen allebei in Zeeland.Ik[Caméedus] heb nu een jaar een verzorgpoown waar ik mee western rijd en heb daarvoor dressuur gereden bij een manege.
Hij heet Pablo en is een haflinger, op dit moment ziet het eruit alsof hij een tweeling meedraagt maar eigenlijk is hij een ruin en ietsjes te dik
Ooit had ik Howrse. Toen raakte ik het beu netzoalsm'nboktaccountdatiknetafgestoftheb :'D
Ik houd ook veel van tekenen en meestal worden dat paarden, eenhoorns, enzo. Soms een draak voor de afwisseling xd Ik weet niet of er hier meer mede-deviantarters zijn, maar ik doe nu ook aan Digital Arten en vind dat super leuk ^^
Kim heeft ongeveer 4 jaar paardrij ervaring bij een manege, maar door verschillende redenen is ze er toen mee gestopt.
Maar ze is wel altijd van paarden blijven houden hoor
Tijdelijke verslaving: Howrse. Ze voetbalt ook. Ze heeft ook een beetje een muziek verslaving en wacht vol smart op haar CD van Marina and the Diamonds.
En haar bikini, want we houden een beetje nogal van zwemmen.
Ze is nog nooit bij Hoursinne geweest maar weet wel dat het vandaag nog precies 66 dagen duurt voordat het 5 Augustus is. Ze heet Little_Miss hier op Bokt. Dus als je mee wil zouden wij dat super vinden
Onze emailadressen zijn: kimmie14@hotmail.nl en cameebokma@hotmail.com maar je mag hier ook reageren natuurlijk~! Groetjes Kim en Camée