zwemmen op het haringvliet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

steefxxx

zwemmen op het haringvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 19:27

Hallo,
Ik wilde nu het zo lekker weer was naar het strandje haringvliet.
alleen als het lekker weer is zijn er veel mensen. maar ik wil toch graag erheen.
Weet iemand of het wel mag en zoja welke tijden. Het strandje ligt in Zuid~holland.

Ingrid_92

Re: zwemmen op het haringvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 21:40

Hoi! Bedoel je het strandje aan de kant van Stellendam? Bij de buitenhaven zegmaar, achter die betondijk? Want daar mag je niet komen met de paarden :P Ik deed het ook altijd wel hoor. Als het laag water is kun je er alleen beter niet gaan, want dan is die modder heel gevaarlijk, zak je in weg... Bij hoog water kan het wel, maar dan wel bij het beginstuk blijven, en niet naar achteren op het strand, want daar zak je dan alsnog weg ;)

steefxxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 15:20

Haha ben niet zo goed in topo maar het ligt vlakbij een grote ophaalbrug.

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:03

Ja klopt haha. Aan beide kanten van de brug heet het Haringvliet, dus het is maar net aan welke kant je zit! Ik geloof dat je aan de kant van Hellevoetsluis/Rockanje wel in het Haringvliet mag met je paard, maar aan de kant van Stellendam in ieder geval niet ;)

fraske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 13:13

aan de kant van Hellevoetsluis en dan de zoute kant daar mag je het hele jaar door met je paard/hond het strand op 8-)