Website of adres gezocht van stal in Spanje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

robesh

Website of adres gezocht van stal in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 11:30

Hoi hoi

8 jaar geleden ben ik naar Salou op vakantie geweest en heb daar paard gereden nu weet ik alleen niet meer hoe de stal heten of wat het adres ervan is??????

Nu ben ik dus opzoek naar iemand die daar ook gereden heeft en het adres of website ( als ze die hebben??) wel heeft.

De stal lag net buiten Salou ( wij zijn er lopend naar toe gegaan vanaf ons apartement) ongeveer 25 -30 min lopen als ik het mij goed herrinner. Hun folder lag in het appartementen complex bij de balie. Het was van Belgisch/nederlandse mensen die spraken ook gewoon nog nederlands. De man die de buitenrit begeleiden was gekleed in westerstijl met shapsbroek en cowboyhoed.

Was een groot terrein met buitenbak en witte stenen stallen met als deur een ijzerenbuis die je opzij moest schuiven. Ze hadden voornamelijk andalusiers staan.

Wie o wie weet welke stal of manege dit is ??? Heb al via google gezocht maar geen resultaat.

Thanxxxxxxxxxx

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 13:59

VVDD ----> BRT

KimM1705

Re: Website of adres gezocht van stal in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:34

Ik zal het eens voor je navragen.
Mijn vader woont 20 km bij Salou vandaan.. Als ik wat weet, laat ik het je weten!