Westernbuitenrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kaartje23

Westernbuitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 11:42

Hallo allemaal,

Ik zou het erg leuk vinden om weer eens een buitenrit te maken. Vroeger ging ik (met wat vriendinnen) nog wel eens naar Loon op het Zand. Ondertussen ben ik overgestapt naar het Western en lijkt het me leuk om op westernpaarden een buitenrit te maken. Helaas vind ik dat in de randstad daar niet echt een mooie omgeving voor is. In Drenthe heb ik wel (via een ander, ouder topic op Bokt) wel wat leuke opties gevonden, maar dat is voor een dagje wel erg ver weg. Maar weten jullie iets wat meer in de buurt is (Veluwe misschien? of richting Brabant?). Er is een auto aanwezig en ik vind het niet erg om 1-1,5 uur te rijden. Wel graag met goede begeleiding (ik ben wat angstig) en een mooie omgeving.

Bedankt!

friesiszwart

Re: Westernbuitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 12:57

pferdenhof in Montferland (ca 5 kwartier vanuit Gouda)

Kaartje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 13:39

Wow Duitsland! Ziet er erg leuk uit! Is van ons idd maar 1,5 uur rijden. Bedankt!

bianca23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 14:51

the mill ranch in ede!!!!!
ben er pas geweest en vond het geweldig! ik ben ook een beetje angstig en daar word echt rekening mee gehouden. goede begleiding en leuke paardjes en natuurlijk alles echt western!
en de veluwe dus een prachtige omgeving.
veel plezier
gr bianca

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 14:53

Ik ben ook angstig, rijd op mijn eigen manege op een braaf paard en nog geen andere paarden. Desondanks ga ik eind juni ook een buitenrit rijden bij the mill ranch. Heb van te voren al aangegeven dat k het doodeng vind, en als het goed is zetten ze mij op het braafste paardje van stal neer :)

Missy79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:03

Ik heb recentelijk ook bij de Mill Ranch (Veluwe) een rit gemaakt en vond het ook erg goed. Rit werd goed aangepast op de verschillende niveaus van de ruiters en onze begeleider wist ook veel over de omgeving te vertellen. Daarnaast gaf hij ook op een prettige manier goede aanwijzingen tijdens het rijden hoe je een paard het beste kon rijden, aangezien wij nul ervaring met Western rijden hadden.

Kaartje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 17:01

Veel goede ervaringen dus van The Mill Ranch. Staat nu met stip op mijn lijstje (is ook een half uur dichterbij dan Duitsland).

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:31

Kaartje23 schreef:
Veel goede ervaringen dus van The Mill Ranch. Staat nu met stip op mijn lijstje (is ook een half uur dichterbij dan Duitsland).

Wij, zes meiden, komen er ook net vandaan.
Dit weekend twee tochten gemaakt. Erg leuk en supermooi!!!!!
Zeker een aanrader.