Hemelvaart rijweekend een vakantie met paard v/d NVVR

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

neapolitano

Hemelvaart rijweekend een vakantie met paard v/d NVVR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 10:49

Hallo allemaal,
De NVVR (Nederlandse vereniging voor vrijtijdruiters) is een landelijke vereniging die onder andere all-inclusive paardrijweekenden organiseert. Wij hebben tijdens het hemelvaartweekend de geweldige vakantielocatie Boerhaave in Grolloo gehuurd. Het is voor iedere ruiter een mooie regio om te gaan rijden. Alles kan en niets moet!.
De NVVR weekenden kenmerken zich door de ongedwongen sfeer, iedereen helpt elkaar en er komen voornamelijk volwassenen.
Er is altijd wel iemand die jouw tempo en lengte van een rit wil rijden.
Er wordt nooit in grote groepen gereden.
Dit weekend is geschikt voor iedereen die dagtochten wil rijden maar ook voor degene die na 1 uur voldoende paardenplezier heeft gehad.
Ik wil iedereen van harte uitnodigen zowel leden als niet-leden *\o/* om je in te schrijven. Voor slechts Maximaal €200,- heb je een paardrijvakantie 16 mei tot en met 20 mei all-inclusive! Wij maken geen winst, dus dit is de kostprijs. Culinair zal dit weekend weer bijzonder zijn. Want er wordt gekookt door mensen die gewend zijn op hoog niveau te koken :D . Zie de link voor meer informatie.

http://www.nvvr.info/agenda/hemelvaart- ... 0-mei.html
Voor meer info PB mij gerust.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:06

Kleine aanvulling op het eten, dat is van *****+ niveau en vooral: onze kok probeert rekening te houden met ieders wensen, waar vegetarisch vs niet-vegetarisch al geen punt is; wanneer je bepaalde zaken echt niet lust, dan houdt de kok ook daar rekening mee!

Met rijden: zelfs degenen die er de voorkeur aan geven om in hun uppie te gaan rijden, ook daar doen we niet moeilijk over :D

Daarnaast kunnen we weer constateren dat er een kleurrijk gezelschap bij elkaar komt, waar eigenlijk altijd wel iemand bij zit waar je je prettig bij voelt en degenen die je ietsje minder prettig vindt, daar ga je gewoon minder mee om :D
Er staan weer enkele bekende deelnemers op de lijst, maar ook enkele mensen die voor het eerst mee gaan, dus degenen die denken: ja maar, ik ken er helemaal niemand; nou dat treft, je bent niet de enige :)* bovendien zijn wij aardig, bijten niet en de eerste vraag na het voorstellen is altijd: wat voor paard heb je? Waarbij het niet zo belangrijk is wat voor paard het is, maar vooral of de eigenaar er blij mee is. Ben dus niet bang dat je "afwijkt" van de rest; hoe exentrieker het paard, hoe groter de belangstelling :D Er zijn in ieder geval enkele IJslanders, PRE's, Lippizaners, een Arabier, wat KWPN-ers, Tinkers en natuurlijk ons huismerk: het HTK-paard*. Kortom, een bont gezelschap (wellicht letterlijk).

Hopelijk kunnen we nog enkele nieuwe mensen begroeten. Met 15 deelnemers is het zeker niet volgeboekt, dus grijp je kans! Een niet-volgeboekt Hemelvaartweekend is redelijk uniek!

P.S. neapolitano, ik mis je op de lijst.........

* HTK is Huis, Tuin en Keukenpaard; een paard met onbekende afstamming

bianca23

Re: Hemelvaart rijweekend een vakantie met paard v/d NVVR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:07

hoi
wat een super idee!!!!! helaas kan ik niet mee, aangezien ik die week erop al geboekt heb voor mij en mijn paard, maar hoop dat zoiets nog een x word georganiseerd want dan zou ik ook graag meedoen!
dit had ik echt eerder moeten weten.....
iedereen heel veel plezier..
groetjes bianca

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:15

De NVVR organiseert zo'n 6 weekenden per jaar, dusseh, wordt lid en doe mee! :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:39

bianca23 schreef:
hoi
wat een super idee!!!!! helaas kan ik niet mee, aangezien ik die week erop al geboekt heb voor mij en mijn paard, maar hoop dat zoiets nog een x word georganiseerd want dan zou ik ook graag meedoen!
dit had ik echt eerder moeten weten.....
iedereen heel veel plezier..
groetjes bianca

Eind juni een lesweekend cross: [BRT] NVVR crossweekend, wie nog meer? en http://www.nvvr.info/agenda/crossweeken ... woude.html komend najaar waarschijnlijk nog wel een rij-weekend en als het goed is ook een lesweekend dressuur/omgang/communicatie of iets wat in diezelfde lijn ligt (ik weet wie die les in principe gaat geven).

Voor 2013 heb ik de organisatie ook al wat tips bezorgt, naast datgene wat ze al van plan zijn te organiseren. Dat Hemelvaartweekend van 2013 kun je alvast in je agenda zetten, al zal het op dit moment nog niet 100% zeker zijn dat we weer naar Grolloo gaan.

neapolitano

Re: Hemelvaart rijweekend een vakantie met paard v/d NVVR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 19:36

Zijn er nog mensen die het willen proberen, het is echt heel gezellig en leuk