Gezocht slaapplek te Wanroij tevens voor paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Gezocht slaapplek te Wanroij tevens voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 09:48

Ik weet niet precies of dit hier juist staat, maar dan word ik er vast wel op gewezen.

i.v.m. wedstrijden dit jaar te wanroij, ben ik op zoek naar een slaapplaats voor ons gezin en 2 ponies/paarden. (stokmaat 145 en 155). Indien mogelijk binnen 10 km van Wanroij.

Het gaat om twee volwassenen en kind van 10 jr. En dan daarbij twee paardenboxen.

Een soort Bed en Breakfast idee waar ook de paarden terecht kunnen.
Ik zoek dus niet een plek waar ik een tent op moet zetten, maar dus iets meer luxe

We zoeken nog een plekje voor de maand juni.

Mocht iemand iets weten of tips hebben. Dan hoor ik het graag.

mvg
Nancy Groenenboom

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:08

Hier kan je doorklikken naar een Word-bestand met een aantal adressen: http://www.endurancepeelrand.nl/pagina8.html . Lampersheide voldoet aan wat je wil, Camping-Manege Urena heeft wel een stacaravan ( of inmiddels meerdere) te huur en ook boxen voor paarden, maar geen ontbijtservice voor zover ik weet. Van de rest weet ik het niet, maar dat kan je zelf misschien wel bekijken.

Saar_Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:18

Vorig jaar met de kampioenschappen heeft mijn pony bij http://www.lampersehei.nl gestaan. Het was in de winter dus toen was het boertel niet open. Het zijn wel hele oude, donkere stallen maar voor een nacht is het prima. Er is ook een paddock bij. De mensen hebben zelf niet echt verstand van paarden, ondanks dat ze twee paarden hebben, dus je moet het zelf allemaal regelen maar als je erbij slaapt is dat geen probleem. Omdat ik op het laaste moment kreeg te horen dat ik met de kampioenschappen mee mocht doen was alles in Wanroij al vol, we hebben toen in Wanroij ergens bij een klein bed en breakfast gelogeerd.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 10:19

Ok thanks. Lampersheide heb ik zojuist benaderd. Maar volgens mij heb ik een paar maanden geleden al benaderd.....voor dit weekend is er ook een wedstrijd te wanroij, alleen kon ik geen slaapplek vinden.
Op de een of andere manier vond ik het niet eenvoudig iets te vinden in die buurt, vandaar nu dit topic.

Ontbijtservice is niet nodig! neem wel brood mee. Stacaravan ook geen probleem, zolang we maar niet op een luchtbed liggen of in een tentje.

Ook sta ik liever met de paarden elders dan op wedstrijd lokatie. Dan is het enigsinds betaalbaar met twee paarden en vaak een heel stuk rustiger.

De camping ook benaderd...ziet er goed uit en ligt op de route, dat is ook super makkelijk.

Noppert

Re: Gezocht slaapplek te Wanroij tevens voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 12:00

Je bent bij ons van harte welkom. 5 km van Wanroy, lekker ruim huis, mooie stallen, weidegang aan huis en een zwemhottub in de tuin.
Voor meer informatie www.peelhoven.nl

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 12:08

Noppert schreef:
Je bent bij ons van harte welkom. 5 km van Wanroy, lekker ruim huis, mooie stallen, weidegang aan huis en een zwemhottub in de tuin.
Voor meer informatie http://www.peelhoven.nl

thanks, ik heb zojuist een mailtje naar je gestuurd via de site.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 12:15

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 12:22

Vrouwke, ook gemaild. Thanks

Ben benieuwd of ik straks nog kan gaan kiezen :D

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:53

Het is niet toegestaan om je topic op meerdere forums te plaatsen, hier dus een slotje.