Ruiterroutes in de buurt van Roosteren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Danmaarzo

Ruiterroutes in de buurt van Roosteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 20:24

Hee Allemaal!

Wij zijn net komen wonen in Roosteren nou wilde ik eigenlijk een keertje gaan buitenrijden met mijn paard.
Maar dan moet ik eerst wel de weg weten.

Heeft iemand van jullie een idee of hier in de buurt leuke routes zijn. LIefs omgeving Roosteren, Echt - Susteren.

Alvast bedankt.

Mandy

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 23:26

VSW --> BRT

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 14:12

http://www.hippisch-toerisme.nl/website/ vraag hen eens. Er zijn routes in midden-Limburg, maar ik weet niet precies tot hoe ver die gaan. Zij weten wel van de hoed en de rand en hebben ook de kaarten ervoor.

Daarnaast is het niet onbelangrijk of je paard oost of west van de maas staat! Met name ten oosten (bij Susteren) zijn best mooie stukken om te rijden.

Danmaarzo

Re: Ruiterroutes in de buurt van Roosteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 16:09

Wij liggen precies tussen de maas en het kanaal in. Weet zo niet of we oost of west liggen..

Weet zo bij Hingen mooie stukken te liggen.. Maar dat is dan toch weer een eindje vanuit hier..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 16:29

Damoiseaux2 schreef:
Wij liggen precies tussen de maas en het kanaal in. Weet zo niet of we oost of west liggen..

Weet zo bij Hingen mooie stukken te liggen.. Maar dat is dan toch weer een eindje vanuit hier..

Ik schreef het wat ongelukkig; ik bedoelde eigenlijk het kanaal (waar je dus west van zit), aangezien de Maas ter plaatste de grens vormt tussen Belgie en Nederland.
Er zijn daar niet zoveel mogelijkheden, vrees ik. Het zal voor een belangrijk deel van je creativiteit afhangen om leuk te kunnen rijden. Wellicht dat de meren bij Ohe en Laak wat mogelijkheden bieden?

Danmaarzo

Re: Ruiterroutes in de buurt van Roosteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 17:35

Ik heb de vvv gemaild, kijken of hun me kunnen helpen. Ik kan hier zowiezo 2 kanten helemaal naast het kanaal doorrijden.. Maar dan wil ik eigenlijk nog terug.. en dan niet via dezelfde weg :P Dus dan worden we indd maar creatief