Na de geslaagde rit van vorig jaar organiseert de KNHS dit jaar wederom een Culinaire Verwenrit! Op zaterdag 14 juli wordt er mooie route uitgezet vanaf het KNHS Centrum in Ermelo, waarbij je onderweg kunt genieten van de lekkerste biologische hapjes.
ik ben er vroeg bij, maar wie gaan er allemaal? vorig jaar helaas niet mee kunnen rijden maar wil dit jaar wel erg graag. Alleen nog even een partner zoeken.
Ik wil ook graag meerijden, schrik wel een klein beetje van de prijs, maar denk dat ik wel ga. Heb met de paasrit helaas niet kunnen meerijden en dat vond ik erg jammer.
Wiwabalia
Geplaatst: 04-05-12 20:46
Milootje schreef:
Weet iemand hoeveel km deze rit is? Kan het namelijk niet vinden op de website van ETR!
Ik denk dat je kan kiezen tussen 2 verschillende routes, een kortere en een langere. Bij de meeste ETJ ritten is de korte route rond de 16/19 km en de langere route 25/28 km.
UrbanL
Geplaatst: 28-06-12 14:55
Ik sta ingeschreven?.
Het is trouwens 22 km maar een route.. heb er zin in.
Vorig jaar meegedaan, was superleuk! Gezien al het lekkers, goede bbq aan het einde en organisatie zijn de kosten voor deelname echt niet te hoog. Echt een aanrader!
Uhm net even snel gekeken, 10 voor half 2 geloof ik.
Noon
Geplaatst: 12-07-12 17:59
Wij doen ook mee met een groepje van 3! Wij hebben er iig zin in. Hoop wel dat het droog is zaterdag
Ook hebben we maar meteen 3 stallen gehuurd zodat de paardjes lekker op stal kunnen na de rit en wanneer wij aan het eten zijn. 2 van de 3 paarden gaat ook niet zo 1, 2, 3 op de trailer, dus dat is dan wel fijn. Onze starttijd is rond half 2 dacht ik...