Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
liekec schreef:Ik ben er laatst ook heengeweest en verre van tevreden. Er kwam een paard terug van rit van 2 uur en ging weer met mij mee voor 2 uur. Ik zat in het begin op een fjord, niet te houden dat beest. Mona die was ok met ons mee en als ik jou was zou ik voor een ander paard kiezen. Ze loopt zoo hard dat het gewoon niet meer leuk was. echt irritant en dan zou ik het al helemaal niet doen als er relatief kleine kinderen mee gaan. Oja en de eigenaar scheldt je zonder pardon uit en maakt banketstaaf opmerkingen.
Kortom, geen aanrader!
Scarlatt schreef:Zelf ben ik vorig jaar ook geweest met me zus. We dachten laten onze eigen paarden een keer staan en huren eens een keer een paard, lekker makkelijk hoeven we ook niet met de trailer. Nou dit was eens en nooit meer!
We bleven er HELAAS ook slapen, Geen aanrader!!
We zijn de volgende ochtend meteen vertrokken om lekker naar huis te gaan en een heerlijke rit te maken met de eigen paarden.
. Maar helaas heb je er ook altijd een aantal dames/heren tussen zitten die misbruik maken van deze vrijheid. Het blijven wel levende dieren en geen fietsen die je mee geeft.
De keren daarna ook steeds gevraagd om Mona en erg fijne ritjes met haar gemaakt