trektocht-weekend met eigen paard+huurpaard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sune01

trektocht-weekend met eigen paard+huurpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-12 22:58

Ik kijk regelmatig in dit topic en surf zelf op internet maar toch kan ik niet vinden wat ik zoek en ik hoop dat jullie me daar bij willen helpen.

Ik wil graag met een vriendin een weekendje gaan paardrijden (liefst aan het strand aangezien ik zelf bos en zandvlakten in de omgeving heb). Ik heb een eigen paard, maar mijn vriendin niet.

Kortom, wij zoeken:

- een accomodatie waar wij kunnen slapen en waar de paarden kunnen staan ( mag ook 24/7 buiten)
- In een mooie omgeving (het liefst aan het strand)
- Waar ik mijn eigen paard mee kan nemen en waar mijn vriendin een paard kan huren
- Waar wij mooie trek- of dagtochten kunnen maken ( onder begeleiding)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 20:59

Sune01 schreef:
Ik kijk regelmatig in dit topic en surf zelf op internet maar toch kan ik niet vinden wat ik zoek en ik hoop dat jullie me daar bij willen helpen.

Ik wil graag met een vriendin een weekendje gaan paardrijden (liefst aan het strand aangezien ik zelf bos en zandvlakten in de omgeving heb). Ik heb een eigen paard, maar mijn vriendin niet.

Kortom, wij zoeken:

- een accomodatie waar wij kunnen slapen en waar de paarden kunnen staan ( mag ook 24/7 buiten)
- In een mooie omgeving (het liefst aan het strand)
- Waar ik mijn eigen paard mee kan nemen en waar mijn vriendin een paard kan huren
- Waar wij mooie trek- of dagtochten kunnen maken ( onder begeleiding)

Nou, inkoppertje: http://www.dewegvanhetpaard.nl/index.php/home Het zal niet de goedkoopste optie zijn, maar je hebt dan wal te maken met zeer ervaren, persoonlijke begeleiding. In overleg is in principe alles mogelijk. Jouw fantasie is min of meer de limit (of je budget }:) ).........

Peerke_

Re: trektocht-weekend met eigen paard+huurpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 21:01

www.leschevaux.nl
Geen strand, maar genoeg bos wat dat weer compenseert.
Mooie huisjes, en stallen voor de paarden.

Leuke paarden die je kunt bijhuren.