Ruiterpaden Harderwijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jo_Shakira

Ruiterpaden Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-12 21:12

Hallo,

Wij gaan bijna op vakantie met onze paarden naar Harderwijk. Vorig jaar gingen wij ook op vakantie naar Harderwijk. Maar toen hebben wij bijna geen een rondje afgemaakt. Maar weet iemand of er een ruiterpad boekje/site is van Harderwijk. Zo dat wij dit jaar misschien wel een rondje af kunnen maken :P. Ik heb al veel gezocht op internet maar ik kan helaas niks vinden.

Bedankt,
Groetjes

hetbommeke

Re: Ruiterpaden Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:15

Bij de VVV kun je kaarten halen waar de routes opstaan. Je kunt ze ook via de website bestellen.

Waar kom je te staan met je paard in Harderwijk?

Tinker11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:16

Bij harderwijk len ik niet echt iets maar bij putten kun je wel mooi rijden! Dat ligt daar vlakbij!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:19

Leuvenumse bossen en Hardewijkse bos.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:21

Vanaf Harderwijk zul je eerst de A28 en de spoorlijn over moeten, beetje afhankelijk waar je staat met je paard. Stond zelf in Hierden op de rand van H'wijk. Daarvandaan was het nog zeker een half uur stappen naar de spoorwegovergang, maar als je dan eenmaal zover bent, kun je wel echt alle kanten op :j

Ikzelf heb de kaarten bij de VVV van Nunspeet gehaald. Heb ze er nu bijgepakt:
1. Welkom met uw paard in de gemeente Nunspeet (hier staat een een heel stuk richting H'wijk op) 2 euro

2. Wandel-, fiets- en ruiterkaart West Veluwe, is van de VVV, 5,95 euro. Harderwijk, Ermelo, Putten, Garderen, Elspeet, super kaart!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:23

anders bel je seqouia stables zit tussen ermelo en hwijk

ik les daar manege aan het bos hun gaan vaak naar buiten en kennen vast wle veel paden.

Ik heb een verzorgpaard tussen ermelo en harderwijk maar paard is al wat ouder we doen altijd klein stukje bos.
(veldwijkerbos) is maar klein stukje bos.

Het ligt er een beetje aan waar je in hwijk zit...
maar beste inderdaad vvv zoals al genoemd is of bel deze manege eens op.

Ik woon zelf in putten genoeg plek en ermelo over de grote hei bij de schaapskooi ook leuk.
Er is plek zat maar je moet even weten wat er bij jou in de buurt zit en hoever je paarden kunnen....

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:27

Je kan daar erg mooi rijden! Kijk anders even op de site van de veluwetrail. Volgens mij loopt die ook in dat bos. Mocht je meer willen weten hoor ik het wel :)

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-12 18:11

Wij zitten in het huis in den haspel de koepel heet het.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 19:07

oke geen idee dat ken ik niet maar heel veel plezier alvast!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 20:39

Josien62 schreef:
Wij zitten in het huis in den haspel de koepel heet het.

O kijk daar kunnen we wat mee :) je kan aan beide kanten van de weg erg goed rijden. Aan de kant van het huis zit de zandverstuiving en aan de andere kant heb je ook ruiterpaden waarmee je naar de paalberg (heide) kan rijden.

Bij de VVV in ermelo kan je een kaart met routes halen (ook van de veluwe trail) Ik woon helaas niet meer in ermelo anders had ik jullie wel een dagje op sleeptouw kunnen nemen ;)

aschouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 08:18

kijk eens op www.hippischplatformermelo.nl daar zijn heel veel routekaarten te downloaden. Deze zijn recent bijgewerkt en op kaart 2 staat ook het vakantiehuisje Den Haspel. Je kunt bij het huisje ook de VVV kaarten krijgen.