Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
linnie050 schreef:Ik had manege de stal gemaild vanavond en belde al snel mij terug op me vragen te beantwoorden (eerste tip op me topic) klonk ook allemaal erg leuk. Wat leuk Danseresje dat je een geslaagde dag hebt gehad! Jammer van het strand daar had ik zelf nog niet over nagedacht!
Dankjewel xnien voor je reactie
liedje89 schreef:IK ben ook bij manege smit mee geweest en ik was daarover ook wel tevreden. Alles werd inderdaad ook goed gecontroleerd en ik vond onze begeleider ook heel oplettend en behulpzaam. Onze rit was juist wel heel intensief trouwens, we hebben echt grote stukken gedraaft en gegaloppeerd. Ik had iig het idee dat we minder gestapt hebben als bij de gemiddelde buitenrit. Maar toen ik daar was lagen alle paden er ook heel netjes bij en ook was het op het strand toen helemaal niet zo modderig.
. Heb er altijd heerlijke ritten gemaakt (wij dingen 's zomers altijd naar buiten met de groeples). Ze gaan niet in rengalop over strand, maar dit is ook niet verantwoord... Dit doet geen enkele manege voor zover ik weet. Zijn toch ruiters die ze niet kennen, en die die paarden ook niet kennen... Midden galop nog wel eens als het strand er naar is...
) en ik kreeg echt een megapaard. Superlief en rustig dier, was een heerlijke rit
Vriendinnetje die mee was vroeg wel om een wat pittiger paard, kreeg ze ook