Ervaringen met www.ruiter-reizen.nl?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Ervaringen met www.ruiter-reizen.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 21:13

Is er iemand die ervaringen heeft met ruiter-reizen.nl? De site is niet beschikbaar gek genoeg, maar stond wel zo op een affice die ik zag hangen.
Op internet kan ik dus ook niet verder iets erover vinden.

Het gaat om zeer exclusieve, all-inclusive en luxe ruitervakanties. Het wordt georganiseerd door Irma Nijenhuis uit Soest.

Ik heb namelijk mijn oog laten vallen op een exclusieve ruitervakantie naar Andalusië, waar strandritten langs de Atlantische kust gedaan worden en uiteindelijk naar Jerez wordt gereden om het wereldberoemde Spaanse feest: "Het Feest van het Paard" mee te maken en mee te rijden. Heel erg gaaf allemaal, maar al met al een behoorlijk kostenplaatje; vandaar dat ik graag ervaringen wil horen van anderen die misschien met dezelfde organisatie zijn meegeweest?

kehdra

Re: Ervaringen met www.ruiter-reizen.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 14:18

Is het niet makkelijker (en waarschijnlijk stukken goedkoper) om zelf die stal even te mailen? Of weet je niet welke stal het is?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 11:01

Nee, ik heb dus nauwelijks informatie van dat afficeje. Maar het is sowieso fijn ervaringen van anderen ook te horen. :)

BramP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 15:36

Die website is inderdaad nog niet ingericht volgens mij. Maar wellicht kun je de vakantie via google vinden. Ik kwam in mijn zoektocht ook op deze site met indeling op verschillende "luxe-niveaus". Hier een vakantie in Andalusie die er ook best comfortabel uitziet:
http://www.hippotrek.com/template/com-d ... Luz-Spanje

Kijk ook eens naar deze categorie voor verblijf in 4/5 sterren hotels als je dat belangrijk vindt:
http://www.hippotrek.com/themes/24/Comf ... commodatie

Suc6

PS: Dit is mijn 2e post, maar mag ik volgens de Bokt-regels wel linkjes op deze manier plaatsen? Indien niet, let me know.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 19:34

Supergave sites! Dankjewel!

HerosCaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 18:42

Hallo Allemaal,
De site van Ruiter-reizen is 31 maart klaar. Wat leuk dat er al interesse is. We gaan inderdaad naar de Feria de Jerez en rijden mee in de optocht. Het hoge prijskaartje komt doordat de hotels in die tijd heel erg duur zijn. We gaan ook reizen met een ander budget organiseren. Op bokt mogen geen commerciële berichten en ik wil me hier ook aan houden. Maar als je vragen hebt kan mag je mij altijd een PB of e-mail sturen.