routes brabant met leuke tussenstop gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

esterb

routes brabant met leuke tussenstop gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 14:47

Ik ga graag buitenrijden. Als we een flinke rit maken gaan we meestal naar Herberg den Bockenrijder in Esbeek. Dit is voor mij 2.5 uur enkele reis.
Hier zijn enkele weides beschikbaar om je paard in te zetten. Je kan dan uitgebreid lunchen.
Wie weet nog meer leuke restaurants, cafés, herbergen waar je goed te paard kan komen en waar deze in een wei of stand kan rusten halverwege je rit??

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 23:08

Ga je met de trailer op pad? Zo ja, dan kun je in de Drunense duinen heel leuk rijden en alle cafés daar hebben stands voor de paarden.

esterb

Re: routes brabant met leuke tussenstop gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 23:11

Liefst zonder trailer. Vertrek wintelre.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 23:13

ik zou ze in drunen niet is z'n stand zetten ken er genoeg die zich daar al los hebben getrokken

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 23:16

nicky_rilana schreef:
ik zou ze in drunen niet is z'n stand zetten ken er genoeg die zich daar al los hebben getrokken

En in een stand in een andere plaats doen ze dat zeker niet ofzo? Je moet je paard het ook leren, dan is er geen vuiltje aan de lucht. Ik zit regelmatig met paard in de stand op het terras (wel altijd in de buurt) maar ik heb niet meegemaakt dat een paard zich los trok, wel dat paarden onwennig kunnen zijn de eerste keer.

TS, sorry, dan kan ik je niet helpen als je vanuit Wintelre wilt vertrekken.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 10:21

Ik weet wel wat adresjes, maar ik zal eerst eens gaan kijken hoe ver dat van Wintelre afligt ;)

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 11:36

Rit zo rond de 25 a 30 km is geen probleem. Liefst dus adresjes in de kempen waar je een tussenstop kunt doen. Van de adresjes die je echt moet weten anders kun je ze zelf niet vinden.