chalet bij gert vd Hoorn in Kootwijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cassandra84

chalet bij gert vd Hoorn in Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 20:47

Heeft iemand deze chalet is gehuurd en wat is je ervaring? Kootwijk en omgeving is schitterend.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 07:16

Jaren geleden ben ik in die omgeving geweest en verbleef ik bij 't Hilletje. Leuk rijgebied.

Picassox

Re: chalet bij gert vd Hoorn in Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:49

Heel mooi rijgebied! Een geweldige aanrader! Gert vd Hoorn is prima te verblijven, 't Hilletje ook, en eventueel om je paard neer te zetten: www.dekronkel.com en dan zelf ergens anders (bijv. op Landal) te verblijven. Ik woon zelf in Kootwijk, dus als je vragen hebt, PB maar. :D

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 13:41

Wij zijn daar vorig jaar geweest... Paarden stonden er op zich wel okay bij (grote, schone boxen!), alhoewel ze wel erg sporadisch ruwvoer leken te krijgen en mijn paard daardoor behoorlijk opgetrokken stond, wat ik voor de prijs per nacht echt minder vond.

Chalet zelf is okay en je rijdt vanaf het terrein zo het bos in en de omgeving is prachtig. Ik zou mijn paard zelf alleen niet zo snel meer daar neerzetten. Hilletje heb ik ook een nachtje overnacht (die hebben ook stallen), maar werd daar gepresenteerd met een vieze stal die ik ik eerst uit mocht gaan mesten en mijn paard stond helemaal in zijn uppie in een donkere concoursbox, wat ik echt not done vond. Paard is heel makkelijk, maar zo moederziel alleen was echt sneu.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:41

Ik ben het wel eens met manic. Daarom is het fijner om je paard bijvoorbeeld bij De Kamp in Kootwijk neer te zetten of bij www.dekronkel.com, dan weet je zeker dat het goed is. Dan kun je zelf nog een plekje in de buurt zoeken. :)

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 18:56

Ook ik ga met manic mee. Huisjes zijn prima, maar mijn paard vond het niet zo leuk daar. Hij kon alleen een paar uurtjes per dag in de paddock (waarin hij zenuwachtig aan het rennen en gillen was) en verder op stal. En inderdaad naar verhouding met wat hij gewend is erg weinig ruwvoer. Je kunt er wel vanaf het terrein het bos in en hebt dan hele mooie uitrijmogelijkheden.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 20:28

IK ben heel benieuwd hoe het me zal bevallen. De omgeving ken ik die is gewoon super. Van der Hoorn ken ik alleen van afstandje, maar ga binnenkort wel even kijken. Hiervoor in huisje gezeten bij de berkenhorst en Pony bij stal horsetrust. Nu even wat anders.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 20:33

hihi grappig, gert van der hoorn? ik heet Nana van den hoorn ;) ik heb wel gehoord dat het erg goed eruit ziet en netjes is en gezellig, de omgeving ken ik wel (woon in voorthuizen) en is erg mooi daar

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:07

cassandra84 schreef:
IK ben heel benieuwd hoe het me zal bevallen. De omgeving ken ik die is gewoon super. Van der Hoorn ken ik alleen van afstandje, maar ga binnenkort wel even kijken. Hiervoor in huisje gezeten bij de berkenhorst en Pony bij stal horsetrust. Nu even wat anders.

Horsetrust houdt op met bestaan per begin april 2012.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:36

Wordt dat weer door iemand anders overgenomen?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:11

Ja, oude eigenaren weer.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:17

*\o/*

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 22:02

Picassox schreef:
Ja, oude eigenaren weer.

Welke oude eigenaren bedoel je die voor die twee die er nu in zitten? Of zoals het vroeger was?