en wie kan mij wat meer info geven van bv eerder vereden
jaren?
Ik zou graag eens mee doen maar ik ben net even naar meer info
opzoek dan wat ik tot nu toe gevonden heb op de site.
Wie kan mij helpen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
.Citaat:Geachte deelnemer/ster,
Bij deze ontvangt u nadere informatie over de Enjoy the Ride rit op 7 april 2012.
Het start en finish punt bevindt zich op het recreatiepark Groot Bartje, De Gavere 1 te Zorgvlied, waar voldoende parkeerruimte voor uw auto en trailer is.
U kunt tussen 10:00 en 14:00 uur vertrekken. Uiterste terugkomst tijd is 17:00 uur.
De route wordt aangegeven met witte linten met de opdruk van Enjoy the Ride, welke duidelijk zichtbaar langs de route zijn geplaatst.
Bij aankomst dient u zich te melden bij het startbureau waar u de startkaart, startnummer en de tegoedbonnen voor koffie/thee ontvangt, na betaling van de deelname kosten.
Na de rit graag afmelden bij het startbureau, waarna u de tegoedbon voor de lunch ontvangt. Deze kunt u dan inleveren in het restaurant van Groot Bartje.
Uiteraard is dit restaurant ook geopend om een versnapering, koffie/thee en een broodje te kopen.
Op het startbureau kunt u ook een gedetailleerde kaart inzien van de route.
Tot ziens op 7 april.
Maar dan weet ik dat we mooi vroeg op pad kunnen. Dan zijn we mooi op tijd weer terug.