buitenrit/strandrit manege tinte in tinte

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

quatjelvr

buitenrit/strandrit manege tinte in tinte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 13:29

hoi bokkers,

wij gaan in maart met een weekendje naar hellevoetsluis en willen dan ook het strand op met de paarden.
nu hebben we een manege gevonden die dit doet, namelijk manege tinte te tinte.
alles ziet er zover goed uit en heb ook op hyves ed gekeken, maar het enige wat ons tegenhoud is dat die man wil dat we het volle bedrag ( 32,50 x10) vooruit betalen,, dat is het enige wat ons dus tegenhoud. sommige vertrouwen dit niet. zijn bang dat we straks voor een dichte deur staan..

nu mijn vraag, hebben jullie ervaringen met deze manege mbt de ritten die georganiseerd worden, ziet het er een beetje netjes en verzorgd uit, is de begeleiding goed enz.
ook slechte ervaringen mag je vermelden.

alvast bedankt!

Chezshir77

Re: buitenrit/strandrit manege tinte in tinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:40

Ik heb daar, zonder verder les te hebben daar, vorig jaar een strandrit gedaan. Ik was de enige klant die dit gereserveerd had, en dat was niet verkeerd, ik ging dus samen met 1 begeleidster van de manege naar het strand en een pensionklant. Ik vond het zelf een erg leuke rit. Gaan jullie met paarden van jezelf, of met paarden van de manege? De manege ken ik omdat mijn dochter er les heeft gehad, en dat beviel prima.
Ik heb eigenlijk niet veel aan te merken op de manege. Ik heb overigens niet van de voren hoeven betalen, maar in jullie geval kan ik me dat wel voorstellen omdat het om een grotere groep gaat.

quatjelvr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 23:51

Brendaaaa schreef:
Ik heb daar, zonder verder les te hebben daar, vorig jaar een strandrit gedaan. Ik was de enige klant die dit gereserveerd had, en dat was niet verkeerd, ik ging dus samen met 1 begeleidster van de manege naar het strand en een pensionklant. Ik vond het zelf een erg leuke rit. Gaan jullie met paarden van jezelf, of met paarden van de manege? De manege ken ik omdat mijn dochter er les heeft gehad, en dat beviel prima.
Ik heb eigenlijk niet veel aan te merken op de manege. Ik heb overigens niet van de voren hoeven betalen, maar in jullie geval kan ik me dat wel voorstellen omdat het om een grotere groep gaat.

nee we gaan met paarden van de manege, nja we gaan al zon 3/4 jaar een weekend richting strand, en hebben eerder nooit van te voren hoeven te betalen, bij ons ging dan ook die man/eigenaar zelf mee, tenminste wat hij aan de telefoon zo vertelde,, we willen proberen of hij akkoord gaat dat we nu een aanbetaling toen van 10,- de man, en dan de rest op de dag zelf betalen.. maar moet de helft van de groep nog even overtuigen:P

Denise26D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:24

Hey ik las je bericht.. Ik kom zelf ook regelmatig bij manege Tinte voor buitenritten enzo.. En het hardstikke leuk daar hoor!
Het is heel netjes en gastvrij.. En je kan daar zeker leuke buitenritten maken...

Het komt misschien een beetje vaag over dat je vooruit moet betalen,maar misschien doen ze dat ook ivm reserveren enzo.. Zeker als het om zo veel paarden gaat moeten ze natuurlijk wel zeker weten da het doorgaat...

Maar wat betreft de paarden en het rijden zit je daar zeker goed hoor!

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 08:28

Houd er alleen rekening mee dat er op dit moment Droes heerst op manege Tinte.
Verder hoor ik allemaal goede dingen over deze manege. Ook over de buitenritten.