Ik zou van de zomer graag met mijn dochters en man een week op vakantie gaan aan zee, waar we tevens iedere dag kunnen paardrijden. Weet iemand een geschikte locatie hiervoor ? Wij hebben zelf twee ponies, die we eventueel mee zouden nemen, maar is niet in eerste instantie de bedoeling en wij willen als ouders zelf natuurlijk ook rijden. Ik ben zelf gevorderd, maar mijn man niet, die is echt een beginner. Dus we zoeken iets waar we allemaal aan onze trekken komen, en waar ook de kinderen mee mogen op de buitenritten. Veel organisaties vinden dat namelijk niet goed. Mijn dochters zijn allebei geen beginners, en 11 en 12 jaar, maar de jongste is wel voorzichtig.
Daarnaast heb ik ook enkele adressen op de waddeneilanden.
LET OP: Ik heb zelf paarden en op die basis de adressen verzameld. Het kan dus zijn dat er lokaties in het lijstje staan die geen huurpaarden hebben. Controleer dit terdege voordat je iets boekt!!
Kescali
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-12 22:33
Bedankt voor deze lijst. Ik ga eens lekker surfen waar we naartoe zullen gaan. Super en ik hoop dat ik kan berichten na de zomer dat we hebben genoten