Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik denk toch dat je mensen iets langer de tijd moet gunnen dan 30 minuten om te reageren!

Cd88 schreef:manege Smit en Bakker gaan met hele grote groepen het strand op. je kan beter een strandrit maken bij "recreatie de stal" dat 10 minuten dichterbij het strand zit (aan dezelfde weg) en maar met max. 6/7 paarden rijdt en vaak met minder. de paarden zijn super fijn, niet wild maar ook geen sukkelaars. het tuig is echt goed. heerlijke zadels dus nooit zadelpijn. de mensen die daar rijden komen er uit het hele land voor. ook de dagtochten op vrijdag naar het amsterdams waterleiding gebied zijn super gaaf. je komt gerust 150 damherten tegen. lunchen bij pannenland pannekoekenboerderij en dan weer heerlijk terug. je paard staat altijd gezadeld klaar. je krijgt gratis een kopje koffie of thee voordat je op stapt. ik heb overal op het strand gereden maar dit is echt de beste stal die ik ken. ik kan het iedereen aanbevelen. (http://www.manegerecreatiedestal.com).
Normaal lopen er ook nog van die rooie oerossen maar die haddenvrijdag een dagje vrij denk ik
En ik mocht weer een dag genieten van mijn grote liefde en dondersteen Hannes

) vind.. bijv. vooraan zijn ze al in draf en tegen de tijd dat je achteraan in draf kan zijn ze ondertussen voorin al gestopt.. Maargoed smaken verschillen 
Citaat:Cd88 schreef:
manege Smit en Bakker gaan met hele grote groepen het strand op. je kan beter een strandrit maken bij "recreatie de stal" dat 10 minuten dichterbij het strand zit (aan dezelfde weg) en maar met max. 6/7 paarden rijdt en vaak met minder. de paarden zijn super fijn, niet wild maar ook geen sukkelaars. het tuig is echt goed. heerlijke zadels dus nooit zadelpijn. de mensen die daar rijden komen er uit het hele land voor. ook de dagtochten op vrijdag naar het amsterdams waterleiding gebied zijn super gaaf. je komt gerust 150 damherten tegen. lunchen bij pannenland pannekoekenboerderij en dan weer heerlijk terug. je paard staat altijd gezadeld klaar. je krijgt gratis een kopje koffie of thee voordat je op stapt. ik heb overal op het strand gereden maar dit is echt de beste stal die ik ken. ik kan het iedereen aanbevelen.
biksie123 schreef:Citaat:Cd88 schreef:
manege Smit en Bakker gaan met hele grote groepen het strand op. je kan beter een strandrit maken bij "recreatie de stal" dat 10 minuten dichterbij het strand zit (aan dezelfde weg) en maar met max. 6/7 paarden rijdt en vaak met minder. de paarden zijn super fijn, niet wild maar ook geen sukkelaars. het tuig is echt goed. heerlijke zadels dus nooit zadelpijn. de mensen die daar rijden komen er uit het hele land voor. ook de dagtochten op vrijdag naar het amsterdams waterleiding gebied zijn super gaaf. je komt gerust 150 damherten tegen. lunchen bij pannenland pannekoekenboerderij en dan weer heerlijk terug. je paard staat altijd gezadeld klaar. je krijgt gratis een kopje koffie of thee voordat je op stapt. ik heb overal op het strand gereden maar dit is echt de beste stal die ik ken. ik kan het iedereen aanbevelen.
Vond deze exacte tekst ook al onder deze topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=163&t=1547352
Het lijkt hier meer op een reclame stunt van iemand die met een paar paarden zwart aan het bij klussen is, een daarbij de maneges die wel aangesloten zijn bij de FNRS maar een beetje afzeikt om meer werk te krijgen.
Als een eerlijke reactie van iemand die zijn indruk achterlaat over hoe het ergens was.
Piep71 schreef:Cd88 schreef:manege Smit en Bakker gaan met hele grote groepen het strand op. je kan beter een strandrit maken bij "recreatie de stal" dat 10 minuten dichterbij het strand zit (aan dezelfde weg) en maar met max. 6/7 paarden rijdt en vaak met minder. de paarden zijn super fijn, niet wild maar ook geen sukkelaars. het tuig is echt goed. heerlijke zadels dus nooit zadelpijn. de mensen die daar rijden komen er uit het hele land voor. ook de dagtochten op vrijdag naar het amsterdams waterleiding gebied zijn super gaaf. je komt gerust 150 damherten tegen. lunchen bij pannenland pannekoekenboerderij en dan weer heerlijk terug. je paard staat altijd gezadeld klaar. je krijgt gratis een kopje koffie of thee voordat je op stapt. ik heb overal op het strand gereden maar dit is echt de beste stal die ik ken. ik kan het iedereen aanbevelen. (http://www.manegerecreatiedestal.com).
Is echt een hele leuke manege, ik heb er afgelopen weekend gereden, zeker een aanrader! Hele gezellige mensen en een leuke strand/buitenrit...
Ik sluit mij volledig aan bij bovenstaand verhaal! Heb afgelopen vrijdag weer een dagtocht bij Recreatie de Stal gedaan. Was weer super! Dierentotaal: 179 herten, 2 reeën, 5 konijnen, een vos en een buizerd gespotNormaal lopen er ook nog van die rooie oerossen maar die haddenvrijdag een dagje vrij denk ik
En ik mocht weer een dag genieten van mijn grote liefde en dondersteen Hannes

1234 schreef:[BRT] Manege Smit of manege Bakker strandrit
Hier kan je best veel vinden over die maneges.
[BRT] Ervaringen 'manege' Recreatie de Stal (Noordwijk, ZH)
Maar met de zoekfunctie kun je wel heeel veel topics vinden over Manege Smit en Manege Bakker en ook Recreatie De Stal![]()
Neem aan dat je die zoekfunctie ook gebruikt hebt om dit super oude (eigenlijk te oude) topic naar boven te halen