Momenteel zijn wij ons aan het voorbereiden op het rijden van trektochten.
We rijden hiervoor nu weekendtochten/meerdaagse tochten en hebben er daarvan een aantal gepland staan dit jaar.
Op deze manier worden we eigen met de hoeveelheid bagage, rijden met zadeltassen enz.
Ik zou het seizoen graag willen afsluiten met een korte trektocht door Zuid Oost Brabant.
Nu vroeg ik me af of er misschien een bokker is die het leuk zouden vinden om mee te rijden?
Is wel zo gezellig als je met 2 bent

Zelf denk ik eraan om 4-5 dagen (woensdag/donderdag t/m Zaterdag/Zondag.) te gaan rijden. De route heb ik globaal al uitgezet en die kunnen we dan samen verder vorm gaan geven.
Het is hier werkelijk schitterend rijden

Ik kan alle plannen wel hier neer gaan zetten, maar ik ben in eerste instantie benieuwd of er iemand mee zou willen?
Er wordt rustig gereden (onder andere i.v.m. de bagage en het feit dat het er niet om gaat om zo snel mogelijk van A naar B te komen) en het gaat om het genieten van de tocht, de omgeving en je paard

Mocht je het leuk vinden dan hoor ik het graag en dan kan meer info geven.
Ikzelf ben tegen die tijd 26 en rij hem met mijn Fjordje van dan 13 jaar. Hij is erg sociaal naar andere paarden, loopt niet graag voorop.
Voorkeur qua leeftijd heb ik niet, iedereen kan mee haha. Als je maar vrij kunt zijn in Oktober. (ik rij liever niet in de herfstvakantie i.v.m. drukte en vaak duurdere prijzen van overnachtingslocaties)
Eventueel is het mogelijk om als kennismaking mee te rijden tijdens onze 2 daagse tocht op 19 en 20 Mei a.s (mits nog een kamer beschikbaar bij de B&B, dit moeten we dan even checken)

Ik houd het even in de peiling, met het oog op werkroosters en zo.