Buitenrit/ kort ponykamp voorjaarsvakantie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maykoe

Buitenrit/ kort ponykamp voorjaarsvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 19:43

In de voorjaarsvakantie lijkt het me leuk om een buitenrit te maken. Ik wil dat het bij een mooie omgeving is, en dat ik niet alleen hoef te stappen (dus ook gallopperen en springen) het maakt niet heel veel uit waar, maar het liefst in Nederland. Op een eiland lijkt me wel erg leuk. Ik zou graag samen met een vriendin gaan. Als het op een eiland is zou ik het graag combineren met een overnachting. Wij zijn 13 jaar, waarschijnlijk gaat er ook een begeleider mee.

Jodi93

Re: Buitenrit/ kort ponykamp voorjaarsvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:45

www.rchetfjordenpaard.nl

Kun je zelf paarden huren en je kunt er alles doen stap draf galop en ze hebben een eigen springbosje erg leuk!!! Het is echt een mooie omgeving

Maykoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 18:27

Bedankt! Het ziet er echt super gaaf uit! Ik denk dat we daar een afspraak gaan maken.

Mieke_Xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:10

Stal Edda op vlieland is sowieso de leukste;D Als je een beetje rijervaring hebt kun je ook in rengalop over het strand. Er is wel altijd begeleiding bij een rit dus je krijgt niet gewoon een paard (ijslander) mee. Veel plezier in ieder geval met de rit die je gaat doen!

Maykoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 17:58

Mieke_Xena schreef:
Stal Edda op vlieland is sowieso de leukste;D Als je een beetje rijervaring hebt kun je ook in rengalop over het strand. Er is wel altijd begeleiding bij een rit dus je krijgt niet gewoon een paard (ijslander) mee. Veel plezier in ieder geval met de rit die je gaat doen!

Okee, naar een eiland mag helaas niet, maar ik ga er om denken als ik weer eens op vlieland ben!