Ik denk erover om zelf een ruitervakantie te organiseren. Dit zou dan zijn in Frankrijk, zo'n 800 km rijden vanaf Utrecht.
Er wordt gereden op streekpaardjes.
Er kunnen max 8 mensen mee, elke dag gelegenheid tot prachtige ritten in de natuur.
Prijs komt dan ongeveer op 500 voor een week, inclusief de hele week paardrijden en ontbijt/(eenvoudig) diner. Wel op basis van eigen vervoer.
Periode mei/juni of augustus/september.
Huis is voorzien van WIFI, open haard, TV en DVD speler, ook is het mogelijk om een paardencoachingssessie te ondergaan.
In de buurt van Commentry, ik ben er al eens geweest, het is er vrij rustig met prachtige routes.
Vereiste is wel dat de deelnemers kunnen rijden.
Daarnaast heb ik ooit de opleiding tot reisleider gedaan, ik hou van koken dus het lijkt me leuk om dit te organiseren. Inmiddels ben ik bijna afgestudeerd paardencoach (april)dus wellicht voor de liefhebbers leuk dit eens mee te maken.
Het is wel nodig voor het boeken van een reis dat ik ongeveer 7 deelnemers meekrijg om ook de prijs laag te kunnen houden. Het is namelijk een 8 persoons huis.
Er is voor elke dag een leuke route.
Lijkt het je wat en denk je dat er meer liefhebbers zijn, dan hoor ik het graag en gaan we het in een concreet plan omzetten.
Heb je interesse stuur me dan even een berichtje. Bij voldoende animo ga ik het regelen.