Bruikleen paard of pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quinty97

Bruikleen paard of pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 12:47

Hallo,
Ik heb een vraag :
Zijn er mensen die hun paard of pony in bruikleen geven voor 1,2 of 3 maanden doordat ze b.v. Op vakantie gaan of stage in het buitenland ?
Ik wil ervaring opdoen hoe het is om een eigen paard of pony te hebben en dit is volgensmij een goede oplossing.
Het is niet dat dit meteen een advertentie is dat ik er al een zoek want ik moet het nog aan me ouders vragen maar voordat ik het vraag moet ik wel weten of mensen dat doen ?

Alvast bedankt.

Elma_

Re: Bruikleen paard of pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 12:49

Misschien zou je een pony kunnen leasen op een stal/manege bij je in de buurt?
Er zijn idd ook mensen die hun paard of pony in bruikleen wegdoen, maar meestal wel voor langere tijd.

Quinty97

Re: Bruikleen paard of pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 12:52

Ik rijd ook op een manege maar om daar een paard te leasen is duur en dan rijd je weinig,
Ik heb ook gezocht naar een verzorgpony of paard maar die zijn er heel weinig in mijn omgeving

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:46

Maar als jij in een qua stalling dure omgeving woont word bruikleen tzelfde.. Je zult zelf de stalling moeten betalen, en dan ook nog meestal de hoefsmid ed. En een eigen paard natuurlijk al helemaal. Op een manege kun je vaak ook halve leas doen. Dan rijd je pony bepaalde dagen gewoon lessen en mag jij daarbuitenom rijden. Maar als je echt graag een pony van een particulier in bruikleen wilt zou je op sites als marktplaats of bokt markt kunnen kijken, of zelf een adv. Plaatsen. Succes!