Dit titel zegt het al: waar in Someren kun je mooi paardrijden? Heeft iemand tips voor een route of een kaart?
Groetjes, Rumpleteaser
Silence
Geplaatst: 23-01-12 22:15
Ik woon vlakbij Someren en in natuurgebied de Pan kun je goed rijden Daar ligt naast de gewone ruiterpaden ook een knooppuntennetwerk, dus zo kun je ideaal routes uitzetten.
Hoi Silence, dank je voor de tip! Ik heb even op internet gekeken, maar kan het zo snel niet vinden: weet jij of er kaarten van dat gebied online beschikbaar zijn?
Silence
Geplaatst: 24-01-12 10:39
Online weet ik niet, wanneer kom je naar Someren? Anders wil ik dan wel even een kopietje af komen geven van de pan met de knooppuntnummers erop en van de overige ruiterpaden. Of ik wil het je ook wel toesturen per post als je het vooraf al wilt hebben.
Wat lief aangeboden!!! Zou je het op de post willen doen.....? Dan kunnen we van te voren een beetje inplannen hoe of wat. Maarre; ik wil geen misbruik van je maken hoor, als de Bruna het verkoopt kan ik het ook gewoon daar halen
Silence
Nou das geen misbruik maken hoor, das 2x op het knopje van de printen drukken en in een envelopje stoppen Dat moet er nog wel vanaf kunnen om iemand te helpen toch