trainingsweekend gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marleeentje

trainingsweekend gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 15:45

Ik zou graag een keer met mijn paard ergens een trainingsweekend willen doen en zoek daarvoor een goed adres. Is er hier iemand die een adres weet en/of hier ervaringen mee heeft? Het liefst een trainingsweekend gericht op springen of SGW, maar ook tips over dressuur weekenden zijn ook welkom!
Mag een georganiseerd weekend zijn waar je met meerdere ruiters tegelijk bent, maar mag ook een weekend bij een stal waarbij ik een paar dagen lang goed les kan krijgen van iemand en de rest van tijd dat er geen lessen zijn mezelf vermaak in de omgeving.
Ik ben serieus aan het trainen en wil graag hogerop komen met mijn paard, dus ben niet op zoek naar een ponykamp, buitenritten of iets dergelijks.
Ik woon vlakbij Leiden, het zou mooi zijn als het op maximaal een uur rij afstand is zodat ik niet het hele land door hoef te rijden met mijn paard.
Wie o wie kan mij hiermee helpen?

Martine

Re: trainingsweekend gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:19

ED -> BRT

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:55

Je bent bij ons van harte welkom! De instructrice die bij ons aan huis komt heeft dressuur ervaring t/m ZZL niveau en heeft zelf gelesd bij Jo Willems en Anky van Grunsven. Bovendien heeft ze heel veel ervaring met jonge paarden. Voor meer informatie www.peelhoven.nl

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:12

Candeletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:25

voor een dressuurweekend kan je ook naar Stal Hexagon.. Dit is in zeeland bij Goes. Hier kan je ook overnachten boven de stal.

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:32

mischien nog aanraders in brabant?

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 10:28

Bedankt voor alle tips! Fijn dat jullie allemaal zo goed meedenken :-)
De meeste adressen die ik tot nu toe gekregen heb, zijn allemaal wel minimaal 2 uur rijden met de trailer, dat vind ik nog best ver. Als er nog mensen zijn die nog dichterbij (ik woon zelf in Noordwijkerhout) iets weten, dan hoor ik het graag!!

@ aprils_joke: Peelhoven is in brabant. Zie de reactie van Noppert voor meer info.

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 14:00

Is er nog iemand die een leuk spring en/of cross trainingsweekend weet in zuid holland, noord holland of utrecht?