Voor een goede kennis van me in Alberta, Canada ben ik opzoek naar 2 meiden of jongens die het zien zitten om 3 maanden met Tennessee walkers te gaan trainen. Dit zijn jonge paarden in opleiding die klaargemaakt moeten worden voor trails en verkoop.
Wat zoek ik:
-2 dames/jongens, dit mag een stel zijn, maar ook afzonderlijk.
-goed kunnen rijden en zich zelfstandig kunnen redden als ze een paar dagen op weg zijn geholpen.
d.w.z. zelfvertrouwen hebben in hun rijden en niet te afwachtend hierin. Geen penny-meisjes, sorry..
-minimaal 20 jaar.
-affiniteit met muziek is een pre.
Wat biedt de ranch:
-veel ervaring opdoen in het trainen van jonge paarden, western gericht.
-hoe paarden gepackt worden
-omgang paard, NH manier.
-cowboy experience.
-Een huis om in te wonen en natuurlijk eten en drinken.
-ticket moet je zelf betalen, hier krijg je natuurlijk een geweldige tijd voor terug zonder dat het je verder iets kost.

Het contact loopt in eerste instantie via mij, daarna kun je zelf verder overleg hebben met de ranch. Ik wil een leuke selectie maken zodat het de mensen daar een hoop zoekwerk scheelt.
Het zijn hele leuke mensen die je graag iets willen leren. Je hebt de kans om mee te gaan de bergen in, en echt een paar mooie tochten te maken. Rodeo's, wedstrijden, sale's e.d. alles komt aan bod.
Stuur een PB met daarin je ervaring, een foto van jezelf en je motivatie om te gaan. Wees hierin eerlijk, als je niet voldoende rij ervaring hebt is het zonde omdat er van je wordt verwacht dat je met jonge paarden aan de slag gaat. Je krijgt natuurlijk begeleiding maar aan meiden/jongens die hierin onzeker zijn hebben ze niets..
Ik hoop op een paar leuke reacties!

Ben toen naar Amerika geweest.
.