Buitenrijden omgeving Den Haag?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Buitenrijden omgeving Den Haag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 12:02

Hallo!

Ik heb al een tijd niet gereden maar het begint weer te kriebelen, dus ik vroeg mij af of er bokkers zijn die een locatie weten waar je (omgeving Den Haag) kunt buitenrijden? Ik heb geen eigen paard dus ik moet daar wel een paard kunnen huren.

Let me know!

anneliese

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:14

ik doe ook buitenritten in noordwijk door de wielanden en daar door bossen en de duinnen en de strand
-Ritten van 1 uur kosten E23.-
=in de zomer kosten ze anders kosten E21.-
-Ritten van een en hals uur kosten E31.50
=in de zomer kosten ze anders kosten E29.-
-Ritten van 2 uur kosten E40.-
=in de zomer kosten ze anders kosten E36.-

ik doe ook dagtochten van 7 uur rijden en de passen door kosten E150 incl eten en drinken
groetjes anneliese

Kataklop72

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 17:40

Hallo Tanya,
Mijn adres is Recreatie De Stal (www.manegerecreatiedestal.com) in Noordwijk. Kleine groepen (max 7 paarden), mooie ritten door het duin en over het strand, fijne paarden en goed harnachement. Wat mij betreft het proberen waard! :D

Gamova

Re: Buitenrijden omgeving Den Haag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 16:19

Mocht het wat voor je zijn; western Trainingsstal Madepolder organiseert ook buitenritten.
Je gaat hier op aanvraag en dus ik kleine groepjes op buitenrit door de duinen en over het strand. In principe valt er heel veel te regelen! :)
Ik vond het enorm gaaf, ben met een vriendin en één begeleidster geweest en we konden dus lekker doen wat we wilden!
Succes met zoeken!

Jakkelien

Re: Buitenrijden omgeving Den Haag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:48

Ik heb een tijdje bij Madepolder les gehad, hele leuke plek, goede herinneringen aan :)