Paardrijden in Las Vegas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pempy

Paardrijden in Las Vegas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 17:06

Zomer 2012 gaan wij op vakantie naar Amerika en blijven een paar dagen in Las Vegas.
Vorige keer vonden wij Las Vegas al helemaal geweldig, maar nu heb ik gehoord dat je daar ook kan paardrijden.
Daarom ben ik gaan googlen en ik kwam een aantal ranches tegen in de buurt van Las Vegas die horse riding tours aanbieden vaak met een bbq of ontbijt.
Het lijkt me echt geweldig om dat te doen, met westernpaarden door een canyon rijden.
Alleen de meeste tours zijn ook voor mensen die nog nooit hebben paardgereden, dus ik vroeg me af of er mensen zijn die dit ook ooit hebben gedaan.
Zo ja, bij welke ranch? En zijn er ook ranches met ritten voor wat meer gevorderde ruiters?
Met name deze ranch sprak ons erg aan: https://www.cowboytrailrides.com/
alvast bedankt! :)

SSDesign

Re: Paardrijden in Las Vegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 23:54

Gaat het echt specifiek om Las Vegas? Ik heb daar in de buurt (ja wel nog een paar honderd kilometer verder) paardgereden op een geweldige ranch. Heb nooit meer zo'n mooie tocht gemaakt, maar ja, dat is dus niet super dicht bij Las Vegas :)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:23

Toen ik in oregon woonde heb ik een rit gemaakt door de bergen, erg mooi maar er werd alleen maar gestapt en daar werd ik op een gegeven moment erg flauw van. Verzekerings kwestie werd me toen verteld.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:41

Oh Troi dat is inderdaad erg jammer! Bij ons moesten we wel eerst iets tekenen in verband met de verzekering maar toen hebben we ook best gevaarlijke dingen uitgehaald en uiteraard heerlijk gegaloppeerd :D

Pempy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 11:36

Wel echt in de buurt van Las Vegas ja, aangezien wij geen huurauto oid hebben.
Bij de sites die ik bezocht had was de tour meestal incl. vervoer van en naar je hotel in Las Vegas :Y)

@troi:
Daar ben ik dus inderdaad bang voor, dat het een rit wordt van 2 uur stappen, want bij de meeste sites staat dat de rit ook geschikt is voor mensen die voor de 1e keer op een paard zitten.
Nou, dat heb ik dan wel al snel gezien eerlijk gezegd, dan vind ik een uurtje genoeg.

@SSDesign:
Ja zoiets lijkt me dan een stuk leuker!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:04

ik heb het ook gedaan op een rondrit.. niet echt bij las vegas in de buurt.. ook een paar uur er vanaf.
ik dacht precies hetzelfde.. ik wil niet op een beginnersrit.. dan erger ik me dood.

dus gevorderden rit gegaan.. hebben we nog alleen maar gestapt. het was wel super mooi. die natuur is ongebeschijvelijk.. maar voor het paardrijden hoef je het niet te doen (nou ja.. ik had heimwee na 2 weken en dit heeft me goed geholpen).

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:30

SSDesign schreef:
Oh Troi dat is inderdaad erg jammer! Bij ons moesten we wel eerst iets tekenen in verband met de verzekering maar toen hebben we ook best gevaarlijke dingen uitgehaald en uiteraard heerlijk gegaloppeerd :D

Mag ik vragen hoe deze stal heet? :D

Ik ga waarschijnlijk in Mei naar Las Vegas en ook mij lijkt het enorm gaaf om daar ergens een keer paard te kunnen rijden :j.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:25

Ik heb vorig jaar veel sites gezien voor paardrijden (wel een andere regio), maar de meeste hebben de echte beginnersritten, maar ook ritten voor de meer ervaren ruiters. De link die je gaf ziet er netjes uit, ik zou gewoon een mailen of bellen, dan weet je gelijk meer :) Veel plezier!

Pempy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 16:56

Ja ik ga over een tijdje een mail sturen, en ookal is het een stapritje, dan alsnog is het natuurlijk een super ervaring om in zo'n omgeving paard te rijden!
En het is ook heel warm daar, dus het is sowieso niet mogelijk om een hele intensieve rit te maken.

@liberty
Dankjewel :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:17

DarkDreamer schreef:
SSDesign schreef:

Mag ik vragen hoe deze stal heet? :D

Ik ga waarschijnlijk in Mei naar Las Vegas en ook mij lijkt het enorm gaaf om daar ergens een keer paard te kunnen rijden :j.

Ik heb nog gezocht, maar kan het echt nergens meer vinden helaas...

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:25

Ik heb ook een rit gemaakt in Las vegas, hier werd je opgehaald bij het hotel en dan een eindje rijden naar de ranch toe. Was wel een leuke rit, over bergen heen en langs afgronden maar het was alleen maar stappen omdat het anders te gevaarlijk was. Je werd na de rit ook weer netjes terug gebracht naar je hotel. :)

Pempy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 11:02

Splendesco schreef:
Ik heb ook een rit gemaakt in Las vegas, hier werd je opgehaald bij het hotel en dan een eindje rijden naar de ranch toe. Was wel een leuke rit, over bergen heen en langs afgronden maar het was alleen maar stappen omdat het anders te gevaarlijk was. Je werd na de rit ook weer netjes terug gebracht naar je hotel. :)

Ja dat zag ik ook staan op de meeste sites van ranches, dat het inclusief transfer naar en van je hotel is, handig :)
Zoiets wordt het waarschijnlijk ook bij ons dan.

LinUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:12

ik ben afgelopen jaar ook in amerika geweest.. had een rondreis met een groep en dat was helemaal georganiseerd. Ik heb toen ook op het punt gestaan om zo'n rit te paard te maken maar ik was dus van te voren al in de bryce canyon en grand canyon geweest op sommige delen en als ik dan die paden zag dacht ik.. brr moet je hier met een paard over en langs..

Ik vond het zelf ook prijzig maarja ja bent er natuurlijk maar een keer en dan maakt denk de prijs niet uit..
Ik heb het toen zelf niet gedaan omdat ik de enige was in de groep..
* ik heb even ons reisprogramma bij gepakt* en daar stond in te paard in de Red Rock Canyon ('s morgens), en sunset trail ride met BBQ.. ('s avonds)

Dit is dan natuurlijk wel iets wat bij mij in het reisschema zat.. ik ben toen met ATI mee geweest. Misschien heb je wat in de info en kun je daar op verder googlen..

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 21:22

Ik ben een paar dagen op deze ranch geweest:
http://www.stagecoachtrailsranch.com/di ... trails.htm
Ik zie dat ze evt ook transfers kunnen regelen, wij hadden een huurauto. Het zijn hele aardige mensen met goed verzorgde brave paarden. Je kan ook rijden als je nog nooit op een paard gezeten hebt, dan word het alleen stappen. Het ligt middenin de woestijn, heel anders dan hier dus. Als ik daar weer in de buurt ben, ga ik er zeker weer heen.