Paarden mee naar Ameland voor een weekje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Paarden mee naar Ameland voor een weekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 14:47

Hallo,

Ons plan is om deze zomer met onze 4 paarden een weekje naar Ameland te gaan en we zijn alvast een beetje aan het uitzoeken voor stalling en alle kosten.
Heeft iemand hier ervaring mee ? Ze hoeven niet perse 's nachts op stal want het is toch 's zomer.

Wie weet goede stalling op Ameland en heeft iemand nog tips voor de overtocht en wat alle kosten zouden zijn?

Groetjes Jesper

Revanches

Re: Paarden mee naar Ameland voor een weekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 22:40

VSW-->BRT

MarieAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 23:15

Hoi, hier wat info over paarden en Ameland :)

Info over de overtocht kun je vinden op www.wpd.nl. Je betaalt per meter van je auto+trailer, dus je moet even kijken hoelang dat samen is. Je betaalt in de zomer dus ong. 90 euro voor je auto en dan nog ong. 20 per meter voor je trailer. Alle prijzen zijn retourtjes.

Qua stalling zijn er behoorlijk wat mogelijkheden. In Ballum heb je manege de Seelon met een binnenbak en volgens mij ook mogelijkheid voor een stal. Ligt ook meteen aan het ruiterpad met bos en naar het strand. Je kunt ook naar de Blinkert (www.rijstaldeblinkert.nl) en dacht ook naar Le Cheval (http://www.rijstallecheval.nl). In Hollum kun je naar Nella Dorien (www.nelladorien.nl) en in Buren kun je naar Metz. In Nes zit nog 't Jutterspad (http://www.jutterspad.nl), daar kan t volgens mij ook. Zijn vast nog wel meer mogelijkheden, maar deze komen zo in me op. Succes met zoeken en veel plezier alvast!

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:47